אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא סינטטי - יתרונותיו

 

מה נחמד יותר מלצאת לגינה וליהנות על הדשא ממשחק עם הילדים? מדשאות נותנות תחושה נהדרת של חופש והנאה אך בישראל של היום הופך העניין לסבוך. דשא טבעי הוא יקר ודורש תחזוקה רבה ומורכבת. ההוצאות על תחזוקה של מדשאות גדלות עם הזמן והופכות את העניין ללא כדאי כלכלית. הפתרון נמצא בדמותו של דשא סינטטי. דשא סינטטי מיוצר מחומרים המדמים מגע של דשא טבעי בתחושה ובמראה. הוא מהווה עבור יותר ויותר ישראלים את האופציה המועדפת כאשר מדובר בגינה שלהם. הבחירה להרכיב דשא סינטטי נובעת ממכלול של כמה סיבות עיקריות.

הסיבות לבחור להרכיב דשא סינטטי:

 

אם כן, ניתן להבין כי מספר היתרונות שמציע דשא סינטטי הם רבים מאד. החיסכון הכספי יכול להיות הסיבה הראשונה לעבור להתקנה של דשא סינטטי אולם עם הזמן הופכים גם הגורמים האחרים לרלוונטיים וחשובים במיוחד. המעבר לאדריכלות נוף אקולוגית ותפיס ירוקה יותר שמנחה את החשיבה היום הם גורמים מכריעים גם הם בבחירה של דשא סינטטי. היתרונות שלו ברורים מאד ולכן הבחירה בו הופכת טבעית לחלוטין.

חשוב לזכור גם כי דשא סינטטי אינו דורש תקופה של הסתגלות. מרבדי דשא סינטטי מגיעים מוכנים להתקנה ומורכבים באופן מהיר ונוח אצל הלקוח. בשל קלות ההרכבה שלו, הופך דשא סינטטי לפתרון הולם גם עבור לקוחות גדולים ומסחריים. ניתן למצוא כיום גינות ציבוריות גדולות ופינות ירוקות בפארקים תעשייתיים המכוסים דשא סינטטי. מגוון המוצרים גדול ומתאים לכל כיס וכמובן מדמה היטב את התחושה הנעימה של מגע עם דשא טבעי.

 

דשא סינטטי הוא מוצר חובה לכל גינה במדינת ישראל בהתחשב במצב המים במדינה ובהסתכלות תפעולית של הגינה כולה.


אודות מחבר המאמר

דשט סינטטי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.