אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא סינטטי - עולים על הגל הירוק

נכון, זה התחיל בכלל בתור תחליף לדשא רגיל במקומות מסוימים, במיוחד מגרשי ספורט, שם הדשא האורגני לא נקלט כמו שצריך. מאוחר יותר אמרו שהתפקיד העיקרי שלו הוא לחסוך מים. אבל היום, עם הפיתוחים והחידושים, דשא סינטטי עושה את כל אלו וגם צובע את כל העולם בירוק.

כי ירוק הוא צבע מרגיע

למה לדעתכם ישנם מוטיבים ירוקים כמעט בכל בית ספר ובית חולים? פשוט משום שהצבע הזה נחשב כצבע מרגיע. לא סתם אתם יושבים בגינה ומגלים שכל העולם נעצר. הירוק הוא זה שיוצר את האווירה הזו. הדשא הסינטטי ידאג שכל יישאר לתמיד.

דשא סינטטי לא תלוי בעונות השנה או במזג האוויר

גם כשחם וגם כשקר, גם כשיש גשם בלי הפסקה וגם כשהבצורת מאיימת לאדות את כולנו. דשא סנטטי יישאר ירוק לתמיד. הוא עמיד בטמפרטורות קיצוניות ולא מתעוות או משנה צבע במקומות מסוימים, בשל יובש או קיפאון. כך הגינה שלכם תהייה ירוקה תמיד.

אין קרחות, דריכות לא ישנו לו. דשא סינטטי הוא בחור חזק

דשא אורגני מתבטא פעמים רבות בקרחות ובשחיקה עד כדי היעלמות במקומות בהם דורכים עליו אנשים רבים. בגינה עם דשא מהסוג הסינטטי, זה לא יכול לקרות. הדשא המלאכותי שומר על אחידות ורצף בכל חלקיו. לא תמצאו בו קרחות, אלא אם תחליטו שזה הזמן לחפור ולמצוא נפט בגינה.

עוד יתרון לדשא הסינטתי שהוא לא מצריך לעשות הדברה , מזיקים לא חיים עליו כמו על דשא רגיל, ואם כן נוכל לשכב עליו בלי חשש בכלל ולהנות מהמגע הנעים והמעקצץ שלו.

לא סתם מעצבים ואדריכלים משתמשים בו כל הזמן

הירוק התמידי שכנע כבר מזמן אנשי מקצוע בתחום העיצוב כי אין טוב יותר מאשר שימוש בפיסות דשא סינטטי לעיצוב. הטכנולוגיה החדשה הפכה את הדשא הזה לכזה שנראה ממש כמו דשא רגיל, כך שתוכלו לעצב את הגינה בכל דרך שתרצו- ובמראה טבעי לחלוטין. אפשר להוסיף לכך את העובדה שה'משחק' העיצובי עם דשא מהסוג הסינטטי הוא קל ופשוט יותר. ה כמעט כמו לחתוך פלסטיק בחוג היצירה בבית הספר: אפשר לעשות זאת – אתם או המעצב ששכרתם – בכל צורה, עובי או אורך שתרצו. גם להדביק על הקירות, אם זה מה שלדעתכם יעצב את הבית כמו שצריך.

דשא סינטטי משמש גם מוסדות ציבוריים ותיירותיים

אם אנחנו מסתכלים רק על ישראל, אפשר לחשוב שהסיבה העיקרית היא חיסכון במים. אבל אם נסתכל במדינות בהן המחסור במים או לא בעיה לאומית, נבין שזו בחירה אסתטית לחלוטין: במוסדות ואתרי תיירות רבים בארץ ובעולם תגלו כי דשא סינטטי נמצא בשימוש  נפוץ מאוד- וזה בעיקר משום שהירוק יישאר כך לתמיד.

אם אתם רוצים גינה פורחת וירוקה- דשא סינטטי

כולנו חולמים על גינה כזו- ירוקה, מלבלבת ופורחת. אתם לא זקוקים לדשא אמיתי, אורגני, כדי שזה יקרה. הניחו פיסות של דשא סינטטי – משהו שכל אחד יכול לעשות לבדו – ותקבלו גינה בה הכל ירוק כל השנה. גם הציפורים והפרפרים יאהבו את זה, באחריות.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים - SEOneto

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.