אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לקנות דשא סינטטי בצורה חכמה?

זהו מוצר שהופך לאט לאט לאחד הנפוצים והפופולאריים ביותר בתחום הנוי והגינון הביתי. למעשה, גם בסקטור הציבורי הוא משתלט בעקביות על השוק. אבל גם לקנות דשא סינטטי צריך לדעת איך. ישנם כמה שיקולים שיש לקחת בחשבון לפני שמוצאים כסף מהכיס.

להבין האם דשא סינטטי הוא מה שאתם צריכים

ברוב המקרים התשובה תהייה כן. אם זה בניסיון לחסוך במים, לשמור על בטיחות הילדים, להרחיק אלרגיות ומחלות מהם ומחיות המחמד או ליהנות מירוק נפלא בכל ימות השנה. אין כמעט שיקול שלא לביא אתכם למסקנה שדשא סינטטי הוא מה שאתם זקוקים לו.

עוד יתרון לדשא הסינטתי שהוא לא מצריך לעשות הדברה , מזיקים לא חיים עליו כמו על דשא רגיל, ואם כן נוכל לשכב עליו בלי חשש בכלל ולהנות מהמגע הנעים והמעקצץ שלו.

אילו סוגי דשא סינטטי קיימים בשוק?

רבים וטובים. ישנם היום דגמים רבים של דשא סינטטי שמתאימים לגינה הפרטית או למתחם ציבורי, מבלקבורן, דרך הנסיכה, סופר גראס ומונקו. כל אחד מהם שונה מעט בצפיפות ובתחושה שלו, כך שיש כאלו שיתאימו יותר לייעוד שלכם וכאלו שקצת פחות. אבל בשורה התחתונה, כולם ישרתו אתכם נאמנה.

לבחור לפי הגובה, העובי והאיכות

באופן כללי, חשוב שתדעו, מחירי מדשאות סינטטיות נקבעים על פי העובי של היחידה. ישנם סוגי דשאים בעובי של עשרה סנטימטרים וכאלו שיכולים להגיע עד 45 סנטימטרים. הכוונה כמובן היא לא לאורך 'שערות' הדשא, אלא לעובי של כל היחידה, כולל החלק התחתון, שבא במגע עם הרצפה או האדמה. העובי מעיד כאן על האיכות של הדשא. אם אתם מעוניינים באחד איכותי, בחרו דשא סינטטי בעובי של 45 סינטימטרים. הוא נוח למגע, רך יותר וגם בולם נפילות במקרה ויש לכם ילדים קטנים שאוהבים להתרוצץ. קחו בחשבון כמובן שהמחיר עולה יחד עם עובי כל חתיכה.

ומהם המחירים של דשא סינטטי?

ראשית, המחירים משתנים בין דגם לדגם. היחידות שבהן נמדדות פיסות הדשא הן כמובן מטר מרובע, כשלכל מ"ר אחד נקבע מחיר על פי הגדם והעובי. תוכלו למצוא מדשאות סינטטיות במחיר של 25 שקלים למ"ר בעובי שמונה סנטימטרים, אך דשא עבה ואיכותי, של 40 סנטימטרים למשל, יגיע עד 200 ₪ ואולי יותר.

דשא סינטטי הוא השקעה חד פעמית

עשיתם חישוב של העלות הכוללת וקיבלתם חושך בעיניים? תירגעו. חשוב שתבינו כי רכישת דשא סינטטי היא השקעה חד פעמית- אתם משקיעים פעם אחת סכום כסף מסוים ויודעים ששילמתם על מוצר שישמור על איכותו שנים רבות. רק תשוו את זה להשקעה השבועית בדשא רגיל (התקנת מערכת השקייה, ההשקייה עצמה, תחזוקה...) ותבינו שזה משתלם.

התייעצו עם חברים, בררו באינטרנט

היום יש לנו כצרכנים אפשרויות רבות לבדוק את המוצרים לפני שאנחנו רוכשים אותם. מומלץ להתייעץ לפני הקנייה עם חברים או קרובים שכבר התקינו בביתם דשא מסוג זה. הם בוודאי יוכלו לתת לכם עצות מועילות. האופציה השנייה והאפקטיבית ביותר היא האינטרנט. שם תוכלו למצוא מידע רב בנושא, המלצות, טיפים והערות לגבי דשא סינטטי. כך תדעו ללא מאמץ מה הכל כולל, בלי לפספס כלום.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - SEOneto

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.