אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא מלאכותי – התוצר והאיכות

"אבל זה לא דשא אמיתי!". זו תהיה התגובה של כל אדם שימליצו לו על דשא סינטטי. ופה הטעות הגדולה: היתרון החשוב ביותר של דשא מהסוג הסינטטי הוא העובדה שהוא מלאכותי. רוצים להבין למה? תמשיכו לקרוא.

דברים מלאכותיים לא צריכים מים

אין מה לעשות. אנחנו נמצאים במדינה שבה מים הם מצרך נדיר. חייבים להשלים עם זה. ודשא רגיל, כמו כל דבר אורגני, חייב מים כדי לגדול ואפילו רק כדי לשרוד ולהישאר מעט ירוק. הדשא הסינטטי לא זקוק לזה: הוא יהיה ירוק תמיד. וזו אחת הדרכים הטובות ביותר עבורכם כדי לחסוך במים. אם לא למען הטבע, אז לפחות למען הכיס שלכם.

דשא מלאכותי לא צריך דשנים

אם מים הם בעיה אחת עם דשא רגיל, הרי שהדשנים הם בעיה נוספת. מידי תקופה צריך להזין את הדשא בדשן מיוחד, כדי לשמור על בריאותו. בתקופה הזו מומלץ לא לדרוך על הדשא, לא לשחק עליו ובקיצור – לא להשתמש בו. דשא סינטטי לא זקוק לטיפת דשן אחת. רק תניחו אותו על האדמה וזהו. הוא יישאר ככה לנצח.

דשא סינטטי הוא דשא ללא מזיקים

כמה פעמים אתם צריכים לעשות ריסוס כדי לדאוג שהדשא האורגני שלכם לא ייפגע ממזיקים? כמה פעמים אתם יושבים על הדשא ופתאום מגלים בו תולעים ושאר תופעות לא נעימות? עם דשא מהסוג הסינטטי זה לא יכול לקרות. מזיקים זקוקים לסביבה אורגנית כדי לחיות. כשאין להם אותה במקום מסוים, הם פשוט לא נמצאים בו.

הדשא הסינטטי שהוא לא מצריך לעשות הדברה , מזיקים לא חיים עליו כמו על דשא רגיל, ואם כן נוכל לשכב עליו בלי חשש בכלל ולהנות מהמגע הנעים והמעקצץ שלו.

דשא סינטטי מושלם עבור חיות מחמד ובעליהן

עצם העובדה שאין בדשא מזיקים, תמנע מהם להגיע אל הפרווה של חיית המחמד שלכם. לא עוד קרציות, פשפשים או טפילים אחרים. הכלב והחתול שלכם יהיו נקיים מהם. ואם כבר הזכרנו ניקיון – דשא סינטטי לא גורם לבוץ, אין בו קרחות והוא לא מעודד חיות לחפור בו. כך שהן יישארו נקיות יותר גם מהבחינה הזו.

אין אלרגיות עם דשא סינטטי

אחד הגורמים העיקריים להופעת אלרגיות אצל בני אדם הוא הדשא האורגני. תשאלו כמעט כל אדם אלרגי והוא יגיד לכם שדשא פורח לא עושה לו טוב. אז איך הוא יוכל ליהנות ממשטח ירוק מבלי לסבול? הוא ישתמש בדשא סינטטי ויפתור את הבעיה. לדשא סינטטי אין תכונות שיכולות להביא לתגובות אלרגניות.

דשא סינטטי נשאר איתכם לנצח

למי שנבהל מהמחיר וחושב שמשטחי דשא סינטטי יקרים משמעותית מהדשא האורגני נגיד דבר אחד: הדשא הסינטטי הירוק נשאר איתכם לתמיד. אין קרחות, אין צהוב, אין סיבה להחליף את יריעות הדשא לאחר כמה שנים. כפי שהנחתם אותו, כך הוא יישאר, גם 20 שנים אחרי התקנתו.היום כולם מבינים אט אט כי דשא מלאכותי הוא הפיתרון המושלם. אין כאן צורך בתחזוק בלתי פוסק, הוצאות על השקיה, דישון ותשתיות מים, אין סכנות בריאותיות ויש ירוק בעיניים תמיד. דשא סינטטי הוא מוצר מלאכותי מושלם.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - SEOneto

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.