אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא סינטטי - הברירה המלאכותית

ישנם מקומות בהם יש צורך במשטחים נרחבים של דשא, כמו מגרשי כדורגל או גינות של מוסדות ציבוריים. דשא סינטטי מהווה חלופה מוצלחת לדשא האמיתי, שעלות אחזקתו יקרה בהרבה ולרוב אינה משתלמת.

היתרונות שמעניק לך דשא סינטטי

לקניית דשא סינטטי יתרונות רבים, בעיקר כאשר מדובר בשטחים גדולים שיש צורך לכסות במהירות ולדאוג שיחזיקו מעמד לאורך זמן. לדשא אמיתי לוקח זמן רב עד שהוא מעמיק שורשים באדמה ונקלט כראוי. דשא מלאכותי מונח על האדמה ונשאר ירוק ויפה לאורך זמן.דשא אמיתי זקוק כמובן להשקיה מאסיבית, בעיקר במדינה חמה כמו ישראל. לכן, עלות אחזקתו יקרה יותר בצורה משמעותית. בנוסף, הוא דורש טיפול קבוע של גיזום וכיסוח. בשל העובדה שמדובר במשטחים גדולים, יש צורך בהחזקת גנן מקצועי שיטפל בדשא באופן קבוע. דשא סינטטי אינו דורש אחזקה כלל, חוסך בהוצאות מים, גיזום ועוד.

עוד יתרון לדשא הסינטתי שהוא לא מצריך לעשות הדברה , מזיקים לא חיים עליו כמו על דשא רגיל, ואם כן נוכל לשכב עליו בלי חשש בכלל ולהנות מהמגע הנעים והמעקצץ שלו.

קח דשא סינטטי – הוא עמיד יותר

מגרשי משחקים משמשים כמשטחי ריצה למשחק ולאימון, ולכן הם נשחקים ונהרסים במהירות רבה יותר. דשא סינטטי אינו נהרס בקלות ונחשב עמיד הרבה יותר מדשא אורגני. התכונות הללו מבטיחות לכם חיסכון רב בכסף, שהייתם משקיעים בהחלפת הדשא האורגני מידי כמה חודשים.

דשא סינטטי ידידותי לסביבה

טיפול בדשא רגיל דורש כאמור השקיה מאסיבית, על מנת שהדשא לא יצהיב. הגנה על הדשא כוללת ריסוס נגד מזיקים למיניהם וגיזום באמצעות מכונות (מכסחת דשא למשל). לעומת זאת, דשא סינטטי אינו מזיק לסביבה כלל אלא להיפך - מגן ושומר עליה. סיבה עיקרית להיותו אקולוגי היא החיסכון האדיר במים, מצרך נדיר כל כך בישראל.בנוסף, דשא סינטטי אינו מצריך שימוש באותן מכונות מזהמות. הטיפול בו יעיל ונוח ואינו מוציא אנרגיה מיותרת כלל. גם השימוש בחומרי ריסוס מיותר כאן, משום שאף מזיק לא יימשך לדשא שאינו אורגני וכך הנזק לנו, לבעלי החיים ולצמחים לא קיים.

דשא סינטטי למגרשים ומשטחים גדולים

טיפול במגרשים ומשטחים גדולים דורש השקעה והוצאת אנרגיה מרובה. חשוב לשים לב ולראות כיצד ממזערים את כל אלו: דשא מלאכותי הוא אחד הפיתרונות האידיאליים לצמצום משמעותי באנרגיות ובכמות ההשקעה שבטיפוח הדשא. הדשא הסינטטי מציע טיפול חסכוני, כזה שכמעט לא דורש תשומת לב, כשהוא חוסך בידיים עובדות ומונע התעסקות מיותרת.ישנן יריעות דשא סינטטי שמיועדות מראש למשטחים גדולים במיוחד. סוג הדשא רך, נעים וירוק תמיד. ניתן לקנות דשא סינטטי דרך חברות המייבאות אותו לארץ, כשרוב החברות גם מספקות צוות מקצועי שמוביל את הדשא ומניח אותו בצורה הנכונה על האדמה.אם תזמינו דשא סינטטי למשטחים ומגרשים גדולים, בדקו שאתם מקבלים הנחה משמעותית במחיר. חברות שונות מציעות טווח מחירים שונה, לכן כדאי לשים לב שהמחיר משתלם לכם. חשוב לוודא שהדשא שנקנה הוא איכותי ומותאם לשטחים נרחבים. לפעמים עדיף להשקיע מעט יותר ולקנות דשא סינטטי איכותי שיחזיק למשך זמן רב יותר.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש.  צרו קשר לפרטים נוספים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.