אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מגנטים לאירועים – לשמר את האירוע במגנט

בימים עברו ובימים עדכניים עדיין קשה להיפרד מכל אותם אלבומי תמונות אשר מתחבאים להם איפה שהוא בארונות שלנו מסוף האירוע ועד לשנים הבאות. כולם עדיין נזכרים להוציא אלבומי תמונות מהאירועים שלנו רק באיזה אירוע חברתי כמו אורחים כשרוצים לראות תמונות מהאירוע שלנו.

באירועים כיום ניתן לראות המצאות וחידושים בכל הקשור לאירוע, באם זה תקליטן אשר מתערבב עם חברות הפקות אירועים במסכי ענק ובאם זה תמונות מהאירוע באותו הרגע אשר מופיעים על קיר מגנט גדול למען אותם אורחים שמקבלים תוצאה "חיה", חיוכים ושמחה מאותו הרגע אשר מונצח על מגנט. מגנטים לאירועים יודעים להנציח אושר רגעי בצורה חדשה, לדעת אושר בכל ימות השנה ולא רק כשההורים באים ומבקשים לראות את אלבום החתונה, מגנטים לאירועים נותנים לנו את חיוך החשוב בחיינו על אותה תמונה מיוחדת אשר יכולה להיות על המקרר בשביל להיזכר במשך היום יום כמה מאושרים היינו באותו הרגע.

מגנטים לאירועים – לשמר את החיוך

בעזרת מגנטים לאירועים ניתן לצרף גם אפקטים מיוחדים וכיתוב מעניין אודות התמונה עצמה ו/או אודות האירוע, כיתוב שגרתי נחמד כגון: "זיכרון מתוק מהאירוע שלנו – אסנת ואורי", ועד לכיתוב מעניין כגון: "זוכרים את הרגע הזה? בואו לבקר!". מגנטים לאירועים אמורים לתת את הערך המוסף החסר לתמונות הרגילות שצילמו צלמי האירוע.

ביום האירוע ניתן לראות קיר מגנט גדול למען אותם אורחים שהצטלמו בערב, יוכלו האורחים למצוא את חיוכם על קיר המגנט, לקחת את המגנט שהנציח את אושרם ולשים אותו על מקרר הבית למען אותה הנצחת אושר בצורה מקורית בעזרת חברת מגנטים לאירועים והפקות אירועים, לכל אירוע יש חברת הפקות אירועים שיודעת לדאוג לכל אותם פרמטרים אשר עושים את הערב לבלתי נשכח.

מגנטים לאירועים – הפקות אירועים

מגנטים לאירועים לוקחים צעד קדימה את כל מה שחשבנו עליו בכל הקשור לאירוע שלנו וכמובן מהמחשבה "מה היינו רוצים כשאנחנו הולכים לאירוע של קרובינו", הדבר הראשון שהיינו רוצים זה לזכור מה ראינו, איך נהנינו וכמה. אחרי הכול – חברות הפקות אירועים דואגות לעשות את כל מה שאנחנו רוצים לשכוח ממנו בערב החוויות שלנו.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - SEOneto

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.