אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חיצוניות ופנימיות - מתי צריך חיצוניות?

חיצוניות ופנימיות - מתי צריך חיצוניות?

כפי שהתבאר וכפי שמובן מאליו, ככל שהדבר טוב יותר בפני עצמו, כך צריך פחות להשקיע בעטיפה החיצונית שלו. כי האדם רואה קודם כל את העטיפה החיצונית של המוצר. והעטיפה של המוצר, היא חלק מאמצעי השיווק של המוצר. וככל שהמוצר יותר טוב, כל הוא מוכר את עצמו, וכך צריך פחות להשקיע בעטיפה החיצונית שלו. ונמצא אם כן, כי ככל שיש יותר פנימיות, כך צריך פחות את החיצוניות.

ואף על פי כן, ישנם מצבים שבהם צריך חיצוניות. ולא בגלל שאין פנימיות, אלא בגלל שהפנימיות כ"כ גדולה, עד שאי אפשר לגשת אליה ישירות, אלא רק באמצעות החיצוניות שלה. כי השמש לדוגמא, אי אפשר להסתכל עליה ישירות, אלא רק באמצעות דבר שמפריד בין האדם לבין השמש.

ויש גם דברים שהם מאוד גדולים, כגון לדוגמא הגלקסיה שלנו, או אפילו כדור הארץ שלנו, שהאדם לא יכול לראות את כל התמונה המלאה של הדבר בבת אחת, מחמת שהדבר הזה הוא גדול מאוד. אבל האדם כן יכול לראות תמונה מוקטנת של הדבר. והתמונה המוקטנת של הדבר, היא בעצם החיצוניות והעטיפה של הדבר.

וישנם מצבים שבהם צריך חיצוניות, כי הפנימיות היא כ"כ גדולה, והאדם לא יכול להיחשף אליה בבת אחת, ואז צריך לצמצם לאדם את הפנימיות הגדול הזאת, בהמון צמצומים שונים. כדי שדרך הצמצומים האלו, יוכל האדם לשער בדעתו את הפנימיות.

והדבר דומה למטבע שיש לו שני צדדים. שהאדם לא יכול בבת אחת לראות את שני הצדדים. והאדם יכול לראות רק צד אחד בכל פעם. וכל אחד מצדדי המטבע, הוא כאילו החיצוניות של המטבע. ביחס למטבע עצמו שהוא מכיל בתוכו את שני הצדדים. וכאשר האדם לא יכול בבת אחת לראות את הדבר השלם, אז צריך לצמצם לו אותו לחלקים שונים, שדרכם הוא יוכל להבין את הדבר השלם.

ונמצא אם כן, כי למרות שככל שיש יותר פנימיות כך יש פחות חיצוניות, אבל יש פנימיות כ"כ גדולה, שאי אפשר להשיג אותה, אלא רק באמצעות חיצוניות. כי לוקחים הרבה עטיפות וכל עטיפה חיצונית, היא ביטוי לחלק כלשהו מהמוצר הפנימי. והאדם דווקא באמצעות החיצוניות, דווקא באמצעות זה הוא יכול להשיג את הפנימיות וכולי.

ראה גם:

* מכירות - כשאין מה למכור, אז מוכרים את המוכר!.

* הארה / להאיר כמו השמש - מהי הארה? ואיך יכול האדם להאיר כמו השמש?.

* יופי / עיצוב / חיצוניות / אופנה - מהי משמעותו של העיצוב ושל היופי החיצוני?.

* אמת / שקר - למה צריך לשקר כדי לומר את האמת?.

המאמר מאת להצליח בכח המחשבה

הכנס לאתר וקרא עוד מאמרים על הצד השני של המטבע, אימון אישי, אימון אישי קאוצ'ינג, אימון אישי קאוצ'ינג ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר חיצוניות ופנימיות - מתי צריך חיצוניות?

מאת להצליח בכח המחשבה | ידע - הדרך שלך להצליח

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.