אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בת מצווה - איך לחגוג

סוף סוף ביתכם הגיע לגיל מצוות , הגיל בו מתחיל המעבר מילדות לבגרות. אין ספק שיום הולדת זו אינה כמו כל יום הולדת אלה אירוע מיוחד שראוי לציין באמצעות מסיבת בת מצווה מיוחדת ולא בעוד מסיבת יום הולדת רגילה.

אחד הדברים הראשונים שיש לתת עליהם את הדעת היא מה עושים כדי לציין אירוע זה  ואת מי מזמינים? האם עושים מסיבה לחברים של הילדה או למשפחה או אולי משהו משולב?

או אולי בכלל טיול בת מצווה לחול ומסיבת בת מצווה קטנה? אפשר לשלב מספר דברים שיצרו ערב מקסים ויציינו את חגיגת המצווה בצורה האופטימאלית.

המרכיב היקר ביותר ובעל המשמעות הרבה ביותר למסיבת  בת מצווה הוא המקום בו ייחגג האירוע.על המקום אתם תשקיעו את מרב כספיכם, הוא ייקח מכם את רוב הזמן בארגון הבר/בת מצווהועליו גם ידבר רוב הערב, אין מה לעשות, אנשים מסתכלים לאן הזמינו אותם ואיזה קייטרינג הגישו להם.

איך חוגגים :

דבר ראשון יש להחליט אם מפיקים אירוע עבור המשפחה ואורחים נוספים או שמפיקים אירוע עבור החברים מהכיתה , מהשכבה וחברים מהחוגים של בעלת האירוע.

1.      מועדון בת מצווה : אם האירוע הוא לחברי הכיתה וחברים נוספים - אל תיקחו אולם אירועים. בשנים האחרונות קמו מועדונים לבת מצווה בהם תוכלו לסגור אירוע מושקע ויפה עבור ילדיכם וחבריו.מועדונים אלה מתמחים באירועים לצעירים ובני נוער והם יספקו להם בדיוק את מה שנערים ונערות אוהבים: מוסיקה, בועות, תאורה משוכללת עם אפקטים צבעוניים תקליטן טוב, מפלי שוקולד ומשקאות אלכוהוליים בכל מיני מבחנות, מזרקים של שוקולד ועוד המון הפתעות שלא חשבתם לרגע שהן קיימות.

2.      אולם / גן אירועים :אם מפיקים אירוע בת מצווה עבור משפחה או לחלופין משפחה עם חברים בד"כ עושים באולם או גן אירועים.אולם וגן נותנים את המענה של המקום, אך בנוסף צריך לדאוג כמובן לכל שאר המרכיבים באירוע – תקליטן , צלם , עיצוב ,אטרקציות וכל שאר המרכיבים.

3.      טיול לחו"ל :טיול בת מצווה הינה דרך מדליקה וחווייתית נוספת לציון בת מצווה. ניתן לעשות טיול בת מצווה עם ההורים או לחילופין טיול בת מצווה מאורגן שמיועד לבני/בנות מצווה בלבד עם מדריך.אין ספק שזו חוויה יוצאת דופן של שילוב נסיעה לחול עם תחילת גיל ההתבגרות.כמובן שטיול זה צריך להיות מותאם לגיל בת מצווה מבחינת אטרקציות ואופי הטיול ע"מ להעצים את החוויה.

כמובן שניתן לשלב בין האופציות – חגיגת בת מצווה באולם למשפחה וגם מסיבת בת מצווה ברחבי מועדון לבת מצווה עבור החברים.מסיבת בת מצווה באולם למשפחה ונסיעה לחול וכל שילוב אחר בין האופציות.

 


אודות מחבר המאמר

Seo-Event קידום אתרים - מבין לקוחותינו לקוחות מתחום בת מצווה , מגנטים לאירועים , מוסיקה לאירועים , מועדון בת מצווה , מתופפים ועוד רבים נוספים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.