אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אטרקציות ליד צימרים בצפון

הצפון פורח תמיד, בכל שלב של נסיעה לכיוון תוכלו לראות את העצים הגדולים ואת הנוף הירוק. זה בדיוק הזמן לשטוף את העיניים מהפיח של העיר ולעבור לטיול בצפון. ואם כבר אתם שוטפים את העיניים, שימו לב שאתם לא מדלגים על האתרים המקסימים שמציע האזור. בעת שהייתכם במתחם של צימרים בצפון.

גן לאומי גן השלושה – הסחנה

אם חשבתם ללכת על מקום המציע ספא וג'קוזי, לכו כבר על משהו טבעי. המעיינות בגן לאומי השלושה "הסח'נה" הן בעלות טמפרטורה קבועה כל השנה – 28 מעלות, בזכות פעילות תת קרקעית בכדור הארץ. בנוסף, ממליצים המבקרים שלא לוותר על רחצה ב"ג'קוזי הטבעי" שיוצר המפל ביורדו לנחל במקום. תוכלו להינות גם ממדשאות רחבות המקיפות את אזור המעיינות. מי מכם שמעוניין גם בערך מוסף היסטורי, יוכל לפנות למוזיאון היישוב "עמל" המשחזר את בניית חומה ומגדל שהייתה נהוגה בשנות השלושים של המאה הקודמת.

שפך דליות –מג'רסה

המג'רסה הוא אחד מאותם מסלולים קצרצרים ומרעננים המתאימים במיוחד לעונת הקיץ. את המסלול תתחילו בחלק היבש, המלא בצמחייה ירוקה. לאט לאט יתחיל גובה המים לעלות, מגובה הקרסוליים ועד כגובה המותניים. יש לשים לב לעונה, בכל עונה גובה המים משתנה. בנוסף, ילדים קטנים מאוד ופעוטות לא מורשים להיכנס למקום, אך עם זאת אין צורך לדעת לשחות כדי לעשות את המסלול המקסים הזה. הכניסה למקום כרוכה בתשלום, ויש להצטייד בנעליים סגורות להליכה במים.

פארק רמת מנשה

אם אתם מחולי הירוק של הצפון, אל תוותרו על פארק רמת מנשה, המהווה את אחד הריאות הירוקות הבולטות ביותר בישראל. בכל עונה בשנה נראה הפארק אחרת, אך הוא מומלץ במיוחד באביב, בו הוא נעשה ירוק ופריחות פרחים שונים יוצרות מרבדים צבעוניים מרהיבים למראה. חשוב מאוד להזכיר שלא להחריב את יופיו של הפארק, וכן לשמור ולא לקטוף פרחים וצמחים מוגנים הפורחים וצומחים באיזור.

גני חוגה "הפארק התאום של הסחנה"

גני חוגה הוא פארק המציע אטרקציה דומה מאוד לזו שבגן לאומי גן השלושה (הסחנה), אך הפעם מוזמנים המבקרים להקים על המדשאות הרחבות באזור אוהלים ולפרוש שקי שינה ללינה במקום. מי שאכן מעוניין ללון במקום, במיוחד בחודשי יולי ואוגוסט הלוהטים, מומלץ מאוד לברר את מזג האוויר, שכן לינה באוהל הנמצא באזור של עומס חום מסוכנת מאוד. עם זאת, מציע אזור הלינה מגוון שירותים לחונים כמו מקלחות ושירותים, וכמובן – מעיינות חמים מיוחדים הנמצאים בקרבת מקום הלינה המוגדר.


אודות מחבר המאמר

סטודיו קורן דור כתיבת תכנים לאתרי תיירות, צימרים, בתי מלון, לייף סטייל 0523432684 korendor@013.net

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.