אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מין בראי הרפואה הסינית

 

מין ברפואה סינית נתפש כפעולה חיונית וטבעית שאיננה קשורה לדת או למוסר. כמו כן, מין ברפואה הסינית מאפשר העברת אנרגיה בין בני הזוג המקבלים רווח הדדי, כאשר הגבר מקבל מהיין של האישה ואילו האישה מקבלת מהיאנג של הגבר. האורגזמה מהווה מרכיב חשוב עבור שני הצדדים, כאשר הרפואה הסינית ממליצה להאריך את משך ההנאה ככל האפשר.

התפיסה סינית מאמינה כי לכל אדם כמות אנרגיה מולדת שאינה ניתנת לצבירה מחדש, כאשר בזבוז האנרגיה מתרחש כתוצאה מתזונה לקויה, חוסר שעות שינה או קיום יחסי מין מבוזבזים.

תמצית הרבייה (ג'ינג) נועדה לשלוש מטרת עיקריות:

  1. התחלה מחדש- יצירת ילדים

  2. יצירה מחדש- הנאה מינית

  3. יצירת שינויים- השינויים המתרחשים בתהליך השבת הנעורים

מין ב-רפואה סינית צריך להיות מבוקר, בכדי שמאגר הג'ינג יוכל להתמלא טרם בזבוז עתידי נוסף. כלומר, היין מאזן את היאנג, אולם הצפת הגוף בצורה לא מבוקרת ביין עשויה ליצור חוסר איזון. תדירות מין ברפואה הסינית שנוי במחלוקת: יש הטוענים כי התדירות מושפעת מהגיל, וככל שאדם יותר מבוגר כך עליו להפחית בתדירות של קיום יחסי מין. אולם, יש הטוענים כי צריך לקיים יחסי מין רק כאשר חשים דחף מיני מלא ואמיתי, כאשר לרוב אנשים מבוגרים יחושו פחות צורך זה. כמו כן, יש הטוענים כי תדירות הפעילות המינית מושפעת מעונות השנה- באביב האנרגיה משחזרת עצמה ולכן זו עונה מתאימה לקיום יחסי מין בתדירות גבוהה אולם החורף הוא זמן אחסון האנרגיה ולכן רצוי להמעיט בקיום יחסי מין.

מין ברפואה הסינית אסור בזמן חולשה או הרעלה. כמו כן, אין להפריז בקיום יחסי מין כאשר הקיבה ריקה מידי או לחילופין מלאה מידי. מומלץ לקחת צמחי מרפא סיניים על מנת להמריץ את התיאבון המיני בצורה מלאכותית, ולהשיג זקפה בקלות.

לעוד מידע מומלץ ראו גם : תוספי מזון

 


אודות מחבר המאמר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.