אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סאמר סקול – הבחירה שלכם לקיץ שלא תשכחו

חופשת הקיץ וההפסקה הארוכה מבית הספר שהיא מעניקה היא הזדמנות מצוינת להכיר את לימודי האנגלית באופן קצת יותר אטרקטיבי מהשיטה המסורתית של מורה, תלמידים, לוח וחוברות. אין שיטה טובה יותר ללמוד שפה מאשר פשוט לתרגל אותה באופן מעשי עם חברה' בגילכם שיודעים בדיוק מה מעניין אתכם. כמובן שהמקום שהכי טוב לתרגל בו אנגלית הוא היכן שהאנגלית היא שפת הלאום – אנגליה או ארצות הברית למשל. 

סאמר סקול מהווה הזדמנות מצוינת לברוח קצת מהשיגרה של הקיץ הישראלי, לטייל ולחוות חוויות מעניינות שיהפכו את הקיץ הבא לבלתי נשכח. המוני צעירים בגילכם מגיעים לאנגליה, מתאכסנים בפנימיות ובבתי ספר אנגלים טיפוסיים, בערים וכפרים אנגלים טיפוסיים, ומרגישים לכמה ימים ממש כמו תלמידים בריטים מן המניין, רק בלי המשמעת ושיעורי הבית.

ללמוד אנגלית בכיף– סאמר סקול באנגליה

למרות המילה 'סקול', הדגש כאן הוא על ה'סאמר' – יותר פעילויות מהנות, בשפה האנגלית כמובן, על מנת להעשיר את הידע ואת אוצר המילים שלכם, וכן כמובן את המבטא שלכם, עד כדי כך שתחזרו לארץ עם מבטא בריטי קליל, כמעט כמו זה של בריטי מבטן ומלידה. הפעילויות הרבות יעשירו את אוצר המילים שלכם, והחברים הרבים בני גילכם מכל העולם, אתם כמובן תוכלו להישאר בקשר, יחשפו אתכם לתרבויות חדשות, ולאנשים שלא הייתם פוגשים בשום מקום אחר. 

כל הנערים והנערות שכבר היו בסאמר סקול לא התאכזבו – רבים מהם מעידים על הקיץ הזה כחופש הגדול הטוב ביותר שהיה להם,  ורובם מבטיחים לחזור לאנגליה, ולבקר בבתי ספר ופנימיות חדשים על מנת להכיר עוד נופים ומקומות באי הבריטי. אין ספק כי מדובר כאן באחד מהפתרונות המהנים ביותר לנופש מעבר לים, ממש כמו 'הגדולים', רק ללא ליווי הורים. כמובן שבני הנוער בסאמר סקול אינם לבד – מדריכים מנוסים ומוסמכים ודוברי עברית מלווים אותם באופן צמוד, ועומדים לרשותם לכל בקשה או צורך. 

חוץ מלימודי אנגלית מהנים שהותאמו במיוחד לנופשים הצעירים, אשר מועברים על ידי מורים מיוחדים שיודעים להעביר שיעור וללמד אנגלית באופן מהנה ומעניין, הסאמר סקול הוא גם מגוון פעילויות אקסטרים, בילויים כמו ערבי דיסקוטק, משחקים ותחרויות ספורטיביים, וכמובן גם סיורים במוזיאונים וטיולים בכלי רכב הכי בריטי שיש – אוטובוס קומותיים.  אז אם יש לכם עדיין התלבטויות מה תעשו בקיץ הקרוב, הפסיקו לחפש – קיץ בסאמר סקול הוא החופש הגדול הטוב ביותר שתזכרו, רק בחרו את הסאמר סקול  ממבחר המקומות שעומדים לרשותכם, בעיר או בכפר. 


אודות מחבר המאמר

קמפוס לימודים בחו"ל מציעה סאמר סקול באנגליה לחוויה בלתי נשכחת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.