אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מהי הדרך הטובה ביותר לבצע משלוחים מהסופר?

רבים מאיתנו מעוניינים לחסוך מעצמנו את הטרחה והבלגן הכרוכים בסחיבת שקיות מהסופרמרקט לביתנו. כשאנו עורכים קניות בסופרמרקט זוהי בדרך כלל קנייה מרוכזת הכוללת מוצרים רבים. כיום קיימות דרכים רבות מאי פעם להזמנת משלוחים מהסופר הנועדות להקל על חיינו. האם ידעתם כי ניתן לבצע הזמנות מסופרמרקט מהסופר ומשלוחי מבלי לצאת מהבית? חלק מהסופרמרקטים מציע שירות הזמנת משלוחים באמצעות טלפון או פקס. הדרך החדישה ביותר לביצוע משלוח סופר הביתה הוא משלוחי סופרמרקט באינטרנט. מבין האופציות השונות מהי הדרך המשתלמת ביותר לצרכן מתוך שיקולים של נוחות ויעילות?

הדרך המסורתית לביצוע קניות בסופרמרקט

הדרך הרגילה לביצוע משלוחי סופר היא עריכת קניות בסופרמרקט עצמו והזמנת משלוח במקום. הזמנת משלוח בצורה זאת כרוכה בפרוצדורה ממושכת: הלקוח ממלא פרטים שונים בטופס כמו כתובת ופרטי יצירת קשר.

בחלק מהסופרמרקטים אנשי צוות עוזרים ללקוחות להכין את הקניות שערכו למשלוח על ידי סידור המוצרים בארגזים בעוד שבסופרמרקטים אחרים אנו עושים את רוב עבודת הסידור בעצמנו. משלוח מסופרמרקט חוסך מאיתנו סחיבת שקיות הביתה אך הוא דורש מאיתנו המתנה סבלנית. סבלנות נדרשת גם מאלה העומדים מאחורינו בתור הממתינים זמן ממושך יותר מהרגיל. מסיבה זאת לעיתים סופרמרקטים מעמידים קופה מיוחדת למשלוחים.

כיצד עורכים קניות מבלי לצאת מהבית?

אנו בעידן המודרני מעוניינים לערוך קניות מבלי לצאת מהבית לא מכיוון שהעולם הטכנולוגי הפך אותנו למפונקים. להיפך - החיים בעולם המודרני דורשים מאיתנו זמן ומאמצים רבים בעבודה ובחיי המשפחה ולכן אנו מחפשים אחר דרכים יעילות לחיסכון בזמן. קניות בסופרמרקט הן קניות הכרחיות הדורשות מספר שעות מדי שבוע.

לעיתים במצבים מיוחדים קיים צורך אמיתי בהזמנת משלוח הביתה: לדוגמא במזג אוויר סוער, כאשר אנו חשים ברע ואיננו יכולים לצאת מהבית, או אם יש תינוק בבית.

קיימות מספר דרכים לביצוע משלוח מהסופר מבלי לצאת מהבית. ניתן ליצור קשר טלפוני עם סופרמרקט ולבצע משלוח הביתה. צוות שירות לקוחות של הסופר יקבל את הזמנתכם הטלפונית. במהלך השיחה תפרטו את כל המוצרים הדרושים לכם והמשלוח יגיע אליכם הביתה. דרך נוספת היא הזמנת משלוח בפקס: אתם עורכים את רשימת הקניות שלכם מפורטת ככל האפשר עם פרטיכם ושולחים בפקס לסופרמרקט הקרוב לביתכם. דרך חדשה לביצוע משלוחי מזון לבית היא משלוח סופר און ליין.

משלוחי סופרמרקט באינטרנט - דרך מודרנית לביצוע קניות לבית

ראשית, הזמנת משלוח סופר אונליין היא שיטה יעילה לביצוע קנייה ישירה ואינה מערבת תיווך נוסף בדרך למשלוח. בהזמנת משלוחים בפקס או בטלפון תמיד קיים סיכוי סביר לחוסר הבנות. בהזמנת משלוח מסופר באינטרנט אין מקום לאי הבנות וטעויות.

במשלוח מסופר און ליין אינכם צריכים להמתין שיענו לכם או לדאוג אם הבינו את כוונתכם. בהיכנסכם למערכת של סופרמרקט מקוון תוכלו לראות בדיוק מה את מזמינים. לצד כל מוצר מופיעה תמונה, מספר קטלוגי (מק"ט) והמחיר שלו. בצורה זאת אתם יודעים בדיוק מה הזמנתם.

בהזמנת משלוח מסופר און ליין גם הצוות המכין את המשלוח עבורכם יודע בדיוק אילו מוצרים ביקשתם להזמין מכיוון שהמוצר מוזמן על פי מספר קטלוגי. בנוסף לכך בהזמנת משלוח סופר און ליין קיימת אפשרות להוסיף הערות בהזמנת מוצרים. אם כן במקום לבלות זמן רב בשיחות או בירורים, מדוע לא לנצל את הטכנולוגיה לטובתכם? הזמנת משלוחי סופרמרקט באינטרנט היא הדרך הקצרה והפשוטה לשביעות רצון מקסימלית בעריכת קניות לבית.


אודות מחבר המאמר

הדר גולדמן, בן 47, אב לשני בנות. היה ועודנו חבר בלהקת סיאם הלונדונית, אשר הוציאה 4 אלבומים והופיעה ברחבי העולם.לאחר מספר משרות במשרדי פרסום שונים חבר הדר גולדמן אל אילון זרמון ויחד הם הקימו את זרמון גולדמן, שנחשב למשרד הפרסום המוביל בישראל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.