אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך למקסם את השימוש בלוגו

אי אפשר להקים עסק בלי לוגו, הלוגו ילווה אתכם בכל פעילות שיווקית באשר היא מהפקת ברושורים דרך איפיון ועיצוב אתר האינטרנט ועד מסירת כרטיסי ביקור. לוגו הוא טביעת חותם וסימן הכר של העסק ולכן אחרי שרכשתם לוגו יש להפיץ אותו ככל שניתן ובעזרתו לקדם את האינטרסים של העסק. לפניכם מספר שימושים יעילים בלוגו באמצעי הפרסום הנפוצים.

הפקת כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור הם המזכרת שיהיה ללקוח הפוטנציאלי מהעסק שלכם והוא אמצעי התקשורת ביניכם ללקוח. במידה והוא ישמור כרטיס זה הוא יוכל ליצור אתכם קשר או להעביר את המידע אודותיכם ללקוחות פוטנציאלים אחרים. בכרטיס ביקור יש לשלב לוגו ואת פרטי ההתקשרות עם העסק משם העסק, דרך איש הקשר, מספר טלפון במשרד ו/או מספר טלפון נייד, כתובת דואר אלקטרוני, מספר פקס, כתובת פיזית של העסק. הדגישו את הלוגו בכרטיס הביקור כי הוא הסמל גראפי שמשפיע על העיצוב של כרטיס הביקור.

ברושורים ללקוחות

הברושור הוא עלון פרסומי שמתאר את פועלו של העסק שלכם בהרחבה ובפירוט, כגון, ההיסטוריה של העסק, הפעילויות של העסק על מוצריו ושירותיו השונים, אנשי קשר בעסק. כמובן שחשוב להשתמש בשפה שיווקית קולעת ומניעה לפעולה, ללוות את המלל בתמונות שיעבירו את האווירה או את המסרים החשובים וגם את הלוגו שהוא סימן ההכר של העסק.

שילוב לוגו באתר האינטרנט

הלוגו שלכם הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב אתר האינטרנט שלכם ויש להשתמש בו ברחבי האתר בצורה הנכונה, להתאים את הגודל לפי המימדים העיצוביים, וכמובן להפוך אותו לסוג של אייקון שחוזר בכל דפי האתר או המקומות אסטרטגיים כגון אודות העסק, יצירת קשר ועוד. שימו לב לפורמאט הנדרש מכם לשילוב הלוגו בדרך הטובה ביותר בין דפי האתר.

דף עסקי בפייסבוק

בדפי פייסבוק אישיים או עסקיים יש מקום ייעודי להטמעת הלוגו שלכם, במה שמוגדר כיום תמונת פרופיל. הגודל נכון לכתיבת שורות אלו הוא 180 על 180 פיקסלים ובמיקום זה ניתן לשלב את הלוגו. רצוי בצורה ריבועית ככל שניתן. אם הלוגו הוא רוחבי נסו לסדר אותו כך שהוא ייכנס בצורה מטבית למיקום שהוגדר מראש על ידי הפייסבוק. תמונת הפרופיל חשובה, כיווןש בכל פעם שתעלו סטטוס או ישתפו סטטוס או את הדף שלכם יראו מצד ימין (בגרסא העברית) או מצד שמאל (בגרסא האנגלית) את הלוגו שלכם. 

חותמת המייל

מומלץ מאוד לשלב את הלוגו שרכשתם בחותמת המייל. לוגו בחותמת המייל יכול להופיע מתחת או מעל פרטי הקשר בכל מייל שתשלחו מעתה והלאה בין אם מייל ראשוני יזום או מייל השב. יש לעדכן את הלוגו הנבחר ואת פרטי ההתקשרות בפונט המבוקש בהגדרות המייל תחת עיצוב או חותמת מייל, תלוי בסוג הדואר האלקטרוני שלכם.

 


אודות מחבר המאמר

סטודיו קורן דור סוכנות לתוכן ושיווק באינטרנט 0523432684

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.