אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דברים שכדאי לדעת על סאמר סקול בלונדון

רגע לפני שאתם רושמים את הילדים לאחת החוויות הגדולות ביותר של חייהם, הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת על סאמר סקול בלונדון. 

שיפור האנגלית

סאמר סקול בלונדון היא התוכנית שהוכחה כאחת התוכניות המועילות ביותר לשיפור האנגלית, יותר מכל קורס אחר המתבצע בארץ. שיפור האנגלית הוא אמנם רק חלק מהחוויה, אבל את ההשפעות ניתן להרגיש כבר בימים הראשונים של החזרה ללימודים, בהם הילדים שהשתתפו בסאמר סקול מובילים ברמת השפה על פני חבריהם לכיתה.

הכרת תרבות אחרת מהתרבות הישראלית

לסאמר סקול מגיעים ילדים מכל העולם, בסך הכל לכולם יש הרבה מאוד מכנה משותף, הם כולם ילדים בגילאים זהים או קרובים מאוד. בסאמר סקול, מכירים הילדים תרבות שונה משלהם, כיצד מתמודדים איתה, מה מקובל בה, מה אסור בה וכו'. לא פלא שרוב ילדי סאמר סקול שומרים על קשר חם (קרוב אך וירטואלי) במשך שנים.

המדריכים של סאמר סקול נבחרים בקפידה

בכל מסגרת בה ישנם מדריכים צעירים, חייבים לבחור אותם בקפידה. לסאמר סקול נשלחים מדריכים מוכשרים צעירים בני 25-30, כאשר הם צעירים מאוד ברוחם אך בוגרים בנפשם. הבחירה הזהירה במדריכים יוצרת אצל הילדים המשתתפים בסאמר סקול תחושה שיש מדריכים שמבינים אותם, אך בכל זאת יש מבוגר אחראי באיזור.

לא רק לומדים, בסאמר סקול מטיילים

במהלך חוויית סאמר סקול, הילדים זוכים לטיולים חווייתיים באזור בו הם שוהים. ילדים שיבלו בסאמר סקול באנגליה, יבקרו במוזיאון מדאם טוסו, בקינגהם, הביג בן, פארק שעשועים ועוד אתרים חווייתיים בלתי נשכחים במדינה. ילדים שיבלו בסאמר סקול בארצות הברית יבלו במחזמר של ברודוואי, באמפייר סטייט בילדינג, פסל החירות ואפילו בשיט עם לווייתנים. כי אם כבר הם נמצאים שם, חייבים להכיר את המקום.

לא חייבים לנסוע עם חברים

ילדים שנסעו יחד עם חבריהם מהבית לסאמר סקול, מספרים שהדבר היווה יתרון בימים הראשונים בלבד, זאת מאחר וכבר לאחר פחות משבוע הילדים כבר הכירו אחד את השני ולא היה ולו ילד אחד שנשאר לבד או ללא חברים. לכן, אל תתלו את הנסיעה של הילדים לסאמר סקול בחברים שלהם, כי שם לא תהיה להם בעיה להכיר ולהתגבש.

טיפול רפואי צמוד

חשוב מאוד שההורים ידעו שבצמוד לבית הספר או הקמפוס בו מתקיים סאמר סקול, ישנו רופא המעניק שירותי רפואה לילד הנזקק לכך. את הילד מלווה מדריך או מלווה ישראלי, והוריו מיודעים על כך.


אודות מחבר המאמר

סטודיו קורן דור כתיבת מאמרים, תוכן שיווקי, שיווק באינטרנט ובפייסבוק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.