אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שירותי בר לחתונות אלכוהוליות

עד לפני מספר שנים בענף האירועים, הרעיונות של בר אקטיבי ושירותי בר, לא היו מוכרים. עד לאותה נקודה, שירותי בר לא היו חלק מרכזי במיוחד באירוע ולרוב היו רגילים ובעלי רמה זהה. במסגרת בר חתונה ממוצע, יכולת למצוא על הבר אלכוהול זול תוצרת הארץ, קוקטיילים בצבעים זרחניים, ובעיקר המון טעם רע. לעומת הבר שכולנו זוכרים מחתונות ומאירועים אחרים, שירותי הבר האקטיבי מספקים חווית בר אלכוהול משודרגת בכמה וכמה רמות.

שירותי בר לחתונות לוקחים את חוויית השתייה צעד אחד קדימה ומשפרים את החוויה באירוע, על ידי הגשת האלכוהול בצורה יוצאת דופן, כגון רקדנים המגישים אלכוהול, שיפודי פירות, קרטיבים "מחוזקים" ועוד אמצעים להגשת אלכוהול שהופכים את השתייה לקצת יותר מרק שתייה ואת המושג של שירותי בר ובר אלכוהול, ליותר ממה שמצופה. מטרת כל האמצעים והקישוטים היפים היא לשפר את חווית השתייה של הלקוח ולהפוך האירוע מעוד חתונה של בורקס ורבע עוף או בר עם קוקטיילים ירודים, לחוויה ססגונית ויוצאת דופן.

מה אנחנו יכולים לספק לכם?

- אווירה בהתאם לאירוע, מאווירה מקפיצה עד סולידית - שירות של אנשי המקצוע הטובים ביותר: ברמנים, מלצרים מזמרים ועוד - מבחר רחב של משקאות חריפים: אפרטיפים, אניסים, יינות, וויסקי ועוד - שירותי בר אקטיבי לילדים: שייקים ומיצים, משקאות שוקולד ומזרקות שוקולד

שירותי בר האקטיבי הם שירותים מגוונים, המתאימים לקהל היעד ומשנים את מגוון השירותים שלהם בהתאם לסוג האירוע. למשל, באירועים שבהם יש קהל יחסית צעיר (בר מצוות, למשל), יהיה בר אקטיבי לילדים, שהוא לא אלכוהולי ומכיל אטרקציות כגון מזרקות שוקולד, שייקים שונים, מיצי פירות ומיצים טבעיים. באירועים עם קהל מבוגר יותר (למשל חתונות), הבר יכול להגיש מגוון משקאות ואת הקוקטליים האופנתיים ביותר, לצד קלאסיקות כמו בלאדי-מרי או מנהטן. בהתאם לקהל, גם מידת הסולידיות של האמצעים משתנה בהתאם לקהל ודרישת הלקוח (רקדניות בלבוש חשוף שמגישות אלכוהול לא יתאימו לכנס עסקים, למשל, ושיפודי פירות ספוגי אלכוהול יתאימו לחתונת קיץ, לצורך העניין). הבר עצמו יכול להגיע במגוון עיצובים.

 


אודות מחבר המאמר

להצעות מחיר אטרקטיביות ל-בר אקטיבי לאירועים ובר לחתונה בקרו באתר http://www.xbar.co.il/, לשדרוג מיידי של האירוע

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.