אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פסיכומטרי - יאללה ברעל!!!

פסיכומטרי לחיילים- קדימה להסתער?

איזה חייל לא חלם לצאת מהצבא מסודר?

הרבה חיילים בשנים האחרונות מוצאים זמן ללמוד לפסיכומטרי - בין אם מדובר על תומכי לחימה שיכולים ממש ללמוד בבית, או שמדובר על לוחמים - שיאלצו ללמוד בתוך טנק, תוך כדי מיסוך עשן- כך או כך, הרעיון של לנצל זמן פנוי בצבא על מנת ללמוד לפסיכומטרי, הוא רעיון פשוט מעולה!

אז מה הקאטץ'? למה לא כולם עושים את זה?

התשובה הראשונה שעולה היא עייפות...

ממש כך, הצבא נוטה לקחת הרבה מאוד משאבים מנטאליים ופיזיים מאיתנו, גם אם אתה חוזר כל יום לבית, ברוב המקרים אתה חוזר עייף, מותש ואולי קצת עצוב ושבור...אם אתה לוחם (או לוחמת כמובן) - קשה להאמין שהפסיכומטרי הוא בראש מעיינך.

בנוסף לכל זאת, יש לנו נטייה, כבני אדם- לדחות דברים המשרים עלינו תחושה לא נעימה, הרבה פעמים, רק המילה "פסיכומטרי" משרה עלינו אווירה כל כך קשה שאנו מעדיפים לברוח ולא להתמודד.

לאיזה חיילים מתאים לעשות מבחן פסיכומטרי בצבא?

למען האמת, לכל חייל בצבא מתאים לעשות פסיכומטרי כבר בתקופה הזו- הרי בואו נודה בזה- גם בצבא, עם כל הבלאגן והלחצים של הזמנים- לכולנו יש זמן פנוי- בין אם מדובר על תחילת השירות, אמצע או סוף השירות, תמיד יש תקופה שבא יש לנו זמן פשוט לשבת בחדר/אוהל, לראות טלוויזה וליהנות מהחיים- אז במקום ליהנות מהחיים- עדיף לכם לעשות את הפסיכומטרי, לא שאנו לא רוצים שתעשו חיים, הרי מגיע לכם, אבל המחשבה החכמה באמת, היא המחשבה לעתיד!

לכן- חשוב מאוד להבין כי לא משנה באיזה חיל אתה או מאיזה תנאי שירות אתה נהנה (או לא נהנה...), מה שחשוב באמת הוא לדעת למצוא את הזמן ללמוד לפסיכומטרי כבר בתקופה הזו- באופן זה, כאשר תשתחרר מהצבא, באמת תרגיש משוחרר.

 

אז להסתער או לא להסתער? הקלות בפסיכומטרי בצבא כדי ליהנות מהשחרור

אנו נסכם ונגיד כי אכן, קשה מאוד לעשות פסיכומטרי בתקופת הצבא, רובכם אולי אפילו ירגישו כי הם "לא בראש" הזה עכשיו.

העניין הוא שאף אחד אף פעם לא בראש של לעשות פסיכומטרי, מה שכן, עדיף לעשות את זה מוקדם ככול האפשר, כך שכאשר תשתחררו, תוכלו ליהנות מתקופת שחרור אמיתית ללא חרב הפיפיות (גם זו מילה מהפסיכומטרי) מעל לראשכם...

 

 


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים על קורס פסיכומטרי ועלות פסיכומטרי בקרו ב http://www.פסיכומטרי.tv/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.