אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אנגלית זה חשוב!

ידיעת השפה האנגלית פותחת לנו דלתות רבות בחיים, הן במישור הפרטי והן במישור העסקי.

 

סקרים מראים שכ-2 מיליארד אנשים בעולם דוברים אנגלית ברמה זו או אחרת. רוצים לדעת גם אתם אנגלית או לשפר את שליטתכם בשפה על ידי קורס אנגלית מקצועי?

 

קיים צורך באנגלית בחיים הפרטיים לתקשורת עם בני אדם בכל העולם, לגישה טובה יותר למקורות מידע ולהתנהלות עסקית בינלאומית. אין ספק, כל העולם העסקי פועל בשפה האנגלית, והמגמה מצביעה לכיוון שלפיו כמה שהתפקיד יותר בכיר, כך קיים יותר שימוש בשפה.

 

לשם מה לנו ללמוד את השפה האנגלית? יתרונות לימוד אנגלית רבים, ובהם:

 

- ידיעת השפה משפרת את מידת הצלחתנו בבית הספר, ובייחוד במערכת ההשכלה הגבוהה, במסגרתה נעזרים בטקסטים אשר כתובים באנגלית.

 

- קורס אנגלית עסקית למטרות שיפור אפשרויות הפרנסה בעולם, עם תפקידים אשר מתנהלים במידה חלקית או מלאה בשפה האנגלית. האנגלית משמשת עבורנו כלשון הבינלאומית המקובלת והנפוצה ביותר בעולם, בכנסים ופגישות עם שותפים מחו''ל, יצירת קשר עם חברות זרות וכשאנו זוכים להשמה במדינות אחרות. במקרים רבים, מי שאינו דובר את השפה נוטה להישאר מאחור.

 

- לימוד שפה נוספת מהווה אתגר למוח ותרומה בלתי מבוטלת לייעול פעולתו.

 

- העשרת עולמנו האישי והתרבותי בעזרת סרטי קולנוע, ספרים, מגזינים ומאמרים אשר יוצאים לאור באנגלית. זה בולט במיוחד ברשת האינטרנט שבה עיקר האתרים מתנהלים בשפה האנגלית.

 

אלה רק מעט מהצדדים החיוביים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף גם את היכולת לטייל בחו''ל בביטחון ואפילו את הסיבה הפשוטה של שאיפתנו לשיפור עצמי.

 

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים לשמוע עוד על הנושא, תוכלו למצוא מגוון קורסים שיעזרו לכם לשפר את בקיאותכם בשפה. בין אם אתם מחפשים קורס לימוד אנגלית למבוגרים ובין אם אתם מחפשים אנגלית לילדים, פשוט מצאו מה מתאים לכם וגשו לעבודה. תתפלאו לגלות באיזו מהירות תשתפרו!


אודות מחבר המאמר

כמה עולה קורס אנגלית, ללמוד אנגלית, קורסים באנגלית,  והמלצות נוספות באתר www.66666.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.