אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניהול זמן נכון - האם קנייה ברשת תשנה את חיינו?

בעידן המודרני אין משאב יקר יותר לאדם מאשר הזמן שלו. בתקופה של תחילת המילניום כמעט כולנו נאלצים להתמודד מדי יום עם אינספור לחצים בעבודה, בלימודים ובחיי המשפחה. אם נוסיף לכך את כל השעות הארוכות שאנו מבלים בבנק, בדואר ובשאר סידורים, אין פלא שאנו מחפשים כל דרך אפשרית לחסוך בזמן.

כמענה לצורך הזה, יותר ויותר מוסדות פרטיים וציבוריים מגייסים את הטכנולוגיה לטובתנו. בשנים האחרונות התרחב באופן משמעותי מבחר השירותים שמציעים המוסדות השונים וביניהם בנקים, משרדי ממשלה, חברות הסלולר והאשראי. האינטרנט פותח בפנינו אופציה נוחה ומהירה לביצוע מגוון פעילויות כגון קנייה ברשת, הנפקת מסמך, העברה בנקאית - כל זאת ללא תורים וללא נסיעות. לאחרונה יותר ויותר אנשים מגלים שגם את הקניות לבית ניתן לבצע דרך הרשת. קנייה ברשת של מצרכי מזון לבית יכולה לחסוך לנו זמן באופן משמעותי על בסיס קבוע.

קניות לבית - כיצד חצי שעה הופכת לשעתיים?

קניות לבית בסדר היום המטורף של האדם המודרני הפכו למטלה של ממש. לעיתים אנו זקוקים רק לכמה מוצרים שחסרים לנו במטבח ואנו מתכוונים לקפוץ לסופר לכמה דקות. עם זאת, כאשר רגלינו דורכות בסופר ועינינו נתקלות בשפע המוצרים המסודרים לפנינו, אנו מגלים באיזו קלות הזמן שלנו הולך לאיבוד. אנו מוצאים עצמנו מטיילים בין המחלקות השונות בחיפוש אחר מוצרים, התור בקופה תמיד מתארך יותר מהצפוי ולעיתים אנו גם נתקעים בפקקים בדרך. בעוד שאנו מבטיחים לעצמנו שהפעם הקניות לבית יהיו קצרות במיוחד, אנחנו לרוב יוצאים רק אחרי שעה וחצי - שעתיים.

לפי הערכות אנו מבלים בממוצע כעשר שעות שבועיות בקניות לסופר זמן מקביל ליום עבודה ארוך!

קנייה ברשת - דרך מודרנית לניהול נכון של זמן

בדומה לבנקים, למשרדי הממשלה וחברות התעופה, גם רשתות השיווק מבינות את הצורך של קהל הצרכנים לחסוך זמן בעזרת האינטרנט. רשתות השיווק גייסו אם כן את טכנולוגיית אינטרנט וכיום מציעות לקהל הצרכנים שלהן חוויית קנייה חדשה שהבשורה הגדולה שהיא מביאה עמה הוא חיסכון עצום בזמן.

קנייה ברשת היא קנייה נוחה ומהירה. קנייה ברשת בסופרמרקט און ליין הופכת את כל עולם המוצרים הגדול המוכר לנו מסופרמרקט רגיל לנגיש. סופרמרקט און ליין מציע לנו ממשק נוח לשימוש כך שניתן למצוא את כל המצרכים הדרושים בכמה הקלקות כאשר כל ההזמנה מגיעה אל סף ביתנו.

כעת אנו יכולים לבחור כיצד לערוך את הקניות שלנו ולהבדיל בין קניות שמסבות לנו הנאה כמו מסע שופינג בקניון ובין קניות שהן בגדר טורח והכרח. כאשר מדובר בקניות שהן הכרחיות ונופלות תחת קטגוריה של מטלות כמו קניות לבית, קיימת בפנינו אופציה נוספת המקלה על חיינו וחוסכת לנו זמן. בעזרת קנייה ברשת נוכל לנהל את הזמן שלנו בצורה שונה: להקדיש יותר זמן לפעילויות פנאי ולצמצם את הזמן המוקדש למטלות.

קנייה ברשת נותנת לנו חופש בחירה רחב יותר מאי פעם. באמצעות הטכנולוגיה אנו יכולים לחסוך זמן מבוזבז ולהשאיר זמן לפעילויות חשובות באמת כמו בילוי זמן איכות עם המשפחה שלנו.


אודות מחבר המאמר

הדר גולדמן, בן 47, אב לשני בנות. היה ועודנו חבר בלהקת סיאם הלונדונית, אשר הוציאה 4 אלבומים והופיעה ברחבי העולם.לאחר מספר משרות במשרדי פרסום שונים חבר הדר גולדמן אל אילון זרמון ויחד הם הקימו את זרמון גולדמן, שנחשב למשרד הפרסום המוביל בישראל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.