אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתכוננים לבחינות

כמה פעמים הייתם צריכים לשבת וללמוד לבחינה ולא היה לכם כוח או זמן פנוי? תמיד בזמן בו אנחנו צריכים ללמוד קוראים לנו דברים מוזרים, או שאולי זה סתם תירוץ? אף אחד לא אוהב ללמוד, אם זה מבחן  פסיכומטרי, השלמת בגרויות או לימודי תואר ראשון.

 

איך בכל זאת אפשר ללמוד מבלי להרגיש שזאת מטלה גדולה מדי? איך אפשר "להעביר את זה" בצורה אחרת? הנה מספר עצות שיעזרו לכם ללמוד טוב יותר לקראת המבחן הקרב ובא:

 

אווירה טובה: לימודים בסביבה נעימה יכולים להקל על המעמסה וגם לסייע בהבנת החומר, לכן חפשו לכם מקום נעים, אם הבית צפוף ורועש לכו ללמוד בבית של חבר לספסל הלימודים.

 

בלי הפרעות: הדבר שיכול להזיק לכם הכי הרבה הוא הסחות דעת, לכן כדאי לנתק את המכשיר הנייד, לכבות את הטלוויזיה ולסגור את דלת החדר, אחרת כל דבר קטן יוציא אתכם מריכוז.

 

המון סבלנות: אם אתם עצבניים, אם קרה לך דבר מרגיז בדיוק היום עדיף לדחות למספר שעות את הלימודים, אחרת יהיה לכם קשה להתרכז, קחו לכם הפסקה ונסו לעשות משהו מהנה, ארוחה טובה או סרט טוב.

 

בצוותא זה נחמד: לימודים ביחד עם בן/בת זוג יכולים להיות מהנים יותר, זאת אומרת שאתם באמת לומדים... הכינו לכם משקאות קלים מעט כיבוד ונסו לתרגל את החומר יחד.

 

לקראת המבחן: ביום הבחינה אתם צריכים להיות רגועים לכן התעוררו בשעה מוקדמת ללא כל לחץ ופנו לעצמכם את כל השעות לפני הבחינה ונצלו אותם למנוחה.

 

הגיעו אל הכיתה מוקדם ככל שניתן עם בקבוק מים ומשהו מתוק למאכל ואתם מסודרים, לא משנה מה אתם לומדים בגרות באנגלית או קורס בגרות בספרות בגרויות במתמטיקה מה שחשוב זה שיהיה המון בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

בגרות בספרות, בגרות בפיסיקה, בגרויות באנגלית www.taun.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.