אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אילו פעילויות בידור מחכות לכם באילת?

צוות בידור איכותי מהווה חלק מחופשה איכותית, על אחת כמה וכמה אם אתם משפחה עם ילדים. ולכן, אל תפספסו את פעילויות צוות הבידור של המלון בחופשה שלכם, ובכלל, היצמדו לתוכניה שתקבלו ביום שתגיעו

קבלת פנים

כבר ביום הראשון, כשתגיעו לחופשה, יחכה לכם הצוות בכניה למלון כשהם מחופשים לדמויות. המטרה היא לשעשע את הילדים שלכם בזמן שאתם עושים את הסידורים ההתחלתיים שלכם, אז זה מבורך...

הפקות מושקעות

בכל פעם שאתם באילת, כדאי לכם לברר עם המלון אם הצוות מעלה את ההפקה שלו. במידה ואתם אורחי המלון, לא תצטרכו לשלם עבור הכניסה להצגה (בדרך כלל) ותוכלו להינות מהפקות עם תפאורה מושקעת וסאונד איכותי. במידה ואין במלון שלכם הצגות כאלה, כדאי לברר אולי על מלונות סמוכים,  בדרך כלל ההפקות הן בשיתוף של מספר מלונות ויש הנחה לאורחים אחרים.

פעילויות בבריכה

במשך היום, כבר אחרי ארוחת הבוקר, אתם מוזמנים לבלות בבריכה עם צוות הבידור. בדרך כלל מתחילים באירובי מקפיץ במים, אחר כך משחקי בריכה ותחרויות נושאות פרסים במתחם. לאחר התחרויות, הצוות מתפרס במתחם הבריכה ומחלק משחקי קופה וקלפים לאורחים, האורחים מוזמנים לשחק ביניהם וגם עם הצוות עצמו, טורנירים מדליקים עד שעות הערב.

פעילויות הנחיה בערב

בשעות הערב והלילה, כשהילדים כבר הולכים לישון, מוזמנים המבוגרים להנות מפעילויות הנחיה. משחקים שמזכירים קצת את תוכניות האירוח המצחיקות של פעם כמו "הגבר האידיאלי" וגם תחרויות כמו "מלכת היופי של המלון" בהשתתפות האורחות או תחרויות כשרונות בסגנון "כוכב נולד". כל ההנחיות הן בליווי מוזיקלי ונושאות פרסים מגניבים.

מועדון לילדים

במשך היום, כשלילדים קצת נמאס מהבריכה, הראו להם איפה מועדון הילדים. שם מפעיל צוות הבידור אולם מלא בפעילויות ילדים מגניבות. הם יוכלו לצפות שם בסרטי ילדים בטלוויזיה ולשחק במחשב. בנוסף, יוכלו הילדים להנות מפינת יצירה ואזור עם דפים וצבעים שם יוכלו לצייר להנאתם. במועדון ישנה גם משחקייה לחובבי הבובות והמכוניות (אז תגידו לילדים שהם יכולים להשאיר את הצעצועים האהובים עליהם בבית...)

אירובי וכושר

לחובבי וחובבות הכושר הגופני, מציע המלון הרבה יותר מחדר כושר מאובזר. אחרי האירובי בבריכה, כדאי לכם לברר על פעילויות ספורטיביות מדליקות נוספות כמו אירובי מדרגה, זומבה או סלסה. גם אם לא מדובר במדריכי כושר מיומנים, עדיין תהנו מפעילות ספורטיבית מקפיצה עם מוזיקה טובה, וזה אפילו יותר חשוב מהקלוריות שהשארתם שם על הרצפה...

רוני אטיאס הינה חברת ההפקות המעניקה את שירותי הבידור לרשת מלונות פתאל בישראל.


אודות מחבר המאמר

כתיבת מאמרים לאתרים, ארגונים ומותגים בהתאמה אישית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.