אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם העולם המערבי עובר לקנות מוצרי מזון באינטרנט?

בעשור האחרון קניות באינטרנט הפכו לתעשייה משגשגת המגלגלת מיליארדי דולרים מדי שנה. קניות מקוונות הן פופולאריות במיוחד במדינות העולם המערבי. עבור האדם במאה ה-21 המורגל לטכנולוגיה קנייה מקוונת היא עניין שבשגרה. מדוע? האדם בעולם המערבי עובד שעות ממושכות ומנסה בכל כוחו לאזן בין עבודה ופיתוח קריירה מצד אחד ובין חיי משפחה וזמן פנאי מצד שני. קניות מקוונות מסייעות לאדם המודרני בסדר היום העמוס שלו: קניות און ליין מספקות חוויית קנייה נוחה ופשוטה החוסכת זמן יקר.

בשנים האחרונות המהפך בהרגלי הקנייה במדינות העולם המודרני החל לחלחל גם לתחום הקניות לבית. כיום ניתן לבצע קניות של מוצרי מזון בסופרמרקט באינטרנט. סופרמרקט מקוון מציע הזמנה של אוכל און ליין הכולל את מגוון מוצרי המזון לבית: מוצרי חלב, בשר, ירקות וכל מה שתוכלו לחשוב עליו המוכר לכם מסופרמרקט רגיל.

מי מחפש מוצרי מזון במאה ה-21? מנועי החיפוש

כיום אין דבר שלא ניתן להשיגו באינטרנט אם רק יודעים כיצד לחפש. תהליך חיפוש מידע במאה ה-21 עבר מהפיכה של ממש עם השתכללות מנועי החיפוש. עד כה נהגנו לחפש מוצרי מזון אהובים עלינו בין סופרמרקטים שונים ולעבור בין מחלקה ומחלקה עם עגלת קניות עמוסה עד שמצאנו את כל המוצרים שברשימה שלנו, לעיתים בסיוע עובדי הסופר.

היום מנועי החיפוש עושים את העבודה הזאת בשבילכם וכל זאת בכמה מאיות השנייה. אין צורך לבזבז זמן בחיפושים או להמתין שמישהו יתפנה לעזור לכם באיתור מוצר. אם אינכם בטוחים באיזו מחלקה למצוא מוצר מבוקש בסופרמרקט מקוון תוכלו להקליד במנוע החיפוש הפנימי מילות מפתח כגון שוקולד מריר או חלב סויה.

בקנייה של מוצרי מזון באינטרנט תוכלו להיעזר במנועי החיפוש ברשת ליותר מפונקציה אחת: מנועי החיפוש משמשים כלי מצוין להשוואת מחירים, חיפוש מידע על מוצרי מזון, חיפוש מתכונים ומידע על הספק שמספק לכם אוכל און ליין.

סל קניות וירטואלי - במקום עגלת קניות

בקניות של אוכל און ליין אפשר לשכוח מלדחוף עגלת קניית עמוסה במוצרי מזון. את העגלה המסורתית הצרכן המודרני מחליף בסל קניות וירטואלי. פרט לחיסכון במאמץ ובזמן, יתרון מרכזי בסל קניות וירטואלי הוא שהקנייה מבוקרת. סל קניות ווירטואלי נמצא כנגד עיניכם במשך כל תהליך הקנייה. בצורה זו תוכלו לראות במהלך הקנייה ולפני התשלום בקופה היכן אתם עומדים מבחינת מה שקניתם ולהוריד או להוסיף מוצרי מזון לפי בחירתכם.

האם אפשר להזמין את מה שלא רואים?

בתחילה קהל הצרכנים הגיב בהססנות כלפי קניות של מוצרי מזון בסופרמרקט מקוון. אנשים רבים הביעו ספק ושאלו עצמם - כיצד ניתן לקנות בשר טרי וירקות מבלי לראותם במו עינינו? כמו בכל המצאה טכנולוגית האמון של הצרכן תלוי בניסיון שלו בפועל. כאשר קהל הצרכנים בעולם המערבי מנסה משהו חדש ורואה כי טוב אז הוא שמח לאמץ אותו למרות החשש ההתחלתי מהבלתי מוכר בדיוק כפי שקרה כאשר כרטיס האשראי נולד או הטלפון הסלולרי.

צרכנים בעולם המערבי בימינו המורגלים בחידושים מבקשים ליהנות מחוויית קנייה מודרנית של מוצרי מזון און ליין ומעניקים לסופרמרקט מקוון הזדמנות להוכיח את יעילותו. רשתות השיווק מצידן משקיעות מאמצים רבים כדי להוציא את לקוחותיהן מרוצים מהקנייה מכיוון שהן מבינות כי תופעת הקניות לבית דרך הרשת רק תלך ותגדל בישראל כמו בכל העולם המערבי.


אודות מחבר המאמר

הדר גולדמן, בן 47, אב לשני בנות. היה ועודנו חבר בלהקת סיאם הלונדונית, אשר הוציאה 4 אלבומים והופיעה ברחבי העולם.לאחר מספר משרות במשרדי פרסום שונים חבר הדר גולדמן אל אילון זרמון ויחד הם הקימו את זרמון גולדמן, שנחשב למשרד הפרסום המוביל בישראל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.