אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קפה למשרד של קפה עלית מחוץ לבית – קפה איכותי בהישג יד

זה קורה בכל משרד, בלי קשר לתחום העיסוק שלו או למספר העובדים: הרגע שבו כולם מתאספים להם להפסקת קפה, מחליפים חוויות מיום העבודה ומתמלאים באנרגיה לקראת ההמשך. אלא שמכונת קפה איכותית תהפוך כל התכנסות כזו לנעימה פי כמה, מה שפועל בכיוון חיובי עבור העובדים. כאן בדיוק נכנסות לתמונה מכונות הקפה של עילית, הנחשבות למובילות מסוגן בישראל.

מגוון רחב של מכונות

החלטתם לבחור במכונת קפה של עילית עבור המשרד שלכם? בנקודה הזו עליכם להכיר את האפשרויות שעומדות בפניכם – לכל אחת, כמובן, יתרונות משלה. הסוג הראשון של המכונות, שמתאים בייחוד לעסקים קטנים, הוא אלה מבוססות הקפסולות, תוצרת מותג הקפה TOTTI. הבחירה היא בין שלושה דגמים של מכונת קפה מבוססת קפסולות: Sweety, Espresso ו-Espersso Plus. מכונות אלה הן קומפקטיות, מעוצבות היטב ומתקדמות מבחינה טכנולוגית. חשוב להדגיש כי ביחס לכל אחד מהם, החברה מעמידה את האפשרות לבחור במסלולי רכישה שונים, העומדים בקנה אחד עם הצרכים של המשרדים הקטנים.

הסוג האחר של מכונות קפה הוא אלה המבוססות על אבקה. המדובר הוא במכונות אוטומטיות רב שימושיות, המאפשרות להכין שורה ארוכה של משקאות קפה במהירות המקסימלית. מכונות אלה מתאימות למקומות עבודה ולמשרדים בהם 50 עובדים ומעלה. גם כאן, מוצעים מספר דגמים עיקריים:

·         גאיה – מכונת קפה אוטומטית וקומפקטית, המסוגלת להכין בין 60 ל-120 כוסות בשעה. התפעול שלה פשוט ביותר, באמצעות תצוגת LCD.

·         גאיה עם חלב טרי – מכונה מתקדמת, הכוללת מערכת להקצפת חלב, כמו גם מקרר מובנה לחלב. ניתן להכין באמצעותה משקאות מבוססי פולים טריים וחלב, קפה נמס או שוקולטה.

·         איריס – המכונה הבאה היא מכונה שולחנית אוטומטית, פרי פטנט רשום של חברת Bianchi האיטלקית. המכונה כוללת מנגנון אוטומטי לכוסות ולמזיגת סוכר.

·         ליסה – מכונה נוספת המיוצרת על ידי Bianchi. זוהי מכונה חצי אוטומטית, המאפשרת גמישות בהכנת המשקאות וכוללת מסך מגע מואר.

מכונות האספרסו המקצועיות של עלית, תחת השמות סופיה אוטומטית, ארמוניה טאצ' וקרימלי F11, מגיעות במנגנון אוטומטי וידני. המכונות מבוססות פולי קפה, ופועלות ביעילות מקסימלית. סדרת מכונות חשובה נוספת היא סדרת קפיטס, המיועדת לעסקים בהם צריכת הקפה מאסיבית במיוחד. המכונות האלה, תחת הדגמים קפיטס אקסלנס, קפיטס פרימה, קפיטס 110/120 וקפיטס קפוצ'ינו, פשוטות מאד לתפעול, חסכוניות בזמן ובאנרגיה ואף כוללות מנגנון הפעלה ללא פחת – הן מאושרות לעבודה בשבת.

בנוסף לאלה, משווקת עלית גם קפסולות למכונות NESPRESSO או TOTTI, קפה פילטר, פולי קפה אספרסו, אבקו, ומוצרים נלווים, וכמובן – את הקפה הנמס תוצרת עלית. כל אלה, כמובן, לצד מערך שירות, אספקה והדרכה הפועל בכל חלקי מדינת ישראל.

למה לבחור במכונת קפה למשרד של עלית?

יש לא מעט סיבות לרכישת מכונת קפה למשרד. המכונות של עלית, מעבר למגוון הרחב שלהן, מוסיפות מספר טיעונים לתוך המשוואה. ראשית, החברה אחראית לא רק על אספקת המכונות, אלא גם על ייצור וסיפוק חומרי הגלם – דבר שמבטיח שמירה על האיכות והטריות של הקפה. כמו כן, המכונות מבוססות על מנגנון של טחינת פולים במקום, ולא שימוש באבקות מוכנות, מה שמביא לשיפור משמעותי בטעם של הקפה המוכן באמצעותן.

לכך ניתן להוסיף את ההיבט החדשני, האמינות ומערך הייעוץ, שמאפשר לכל עסק למצוא את המכונה המתאימה לו ביותר.

 

 


אודות מחבר המאמר

.....

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.