אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השקעות נדלן עם תשואה גבוהה

ישראלים רבים פונים בשנים האחרונות לשוק הנדל"ן האירופאי כאשר המטרה שלהם היא השקעות נדלן עם תשואה גבוהה. מאמר זה יסביר אודות תחום זה וכדאיות ההשקעה בנכסים שונים במדינות אירופה. בנוסף, נגולל בפני הקוראים אודות השקעה בנדל"ן עם אפשרות תשואה גבוהה גם כאן בישראל.

 

השקעה נבונה בארץ – בחירת הנכס

 

משקיעים רבים טוענים כי ישראל היא מדינה בה אין הרבה אפשרויות השקעה בנדל"ן. דבר זה אינו בהכרח נכון.  עדות לכך באה לידי ביטוי במשקיעים הזרים שמחליטים לקנות נכסים בארץ וכן בתחרות הבלתי פוסקת בין משקיעים על חלקה זו או אחרת של אדמה או נכסים קיימים במיקומים אטרקטיביים, כמו למשל בערים צעירות בנגב. אם מחליטים כי מעוניינים בדירה להשקעה חשוב לברר מראש האם יהיה צורך בניהול או תחזוקה של הנכס בו משקיעים. אם התשובה חיובית יש לקחת בחשבון כי פעולה זו יכולה לנגוס בצורה משמעותית בתשואה שאמורה להיכנס לכיס של המשקיע. בנוסף, חשוב לברר מהו הפוטנציאל של עלייה בערכו של הנכס בו מעוניינים להשקיע ולוודא שהסחירות בנכס גבוהה, כלומר שקל מאוד להשכיר אותה או לממש את הנכס על ידי מכירה.

 

משקיעים ומרוויחים בחו"ל

 

ישראל היא מדינה קטנה ומאז ומעולם משקיעים חיפשו הזדמנויות גם במדינות אחרות. היו פעמים בהם הם הצליחו והרוויחו תשואה גבוהה והיו פעמים בהם השקעות בנדלן הוגדרו ככישלון וזאת משום שהן לא הניבו את אותם רווחים להם ציפוי המשקיעים. כך או כך הדבר הברור ביותר היה בכך שחובה לבצע עבודת הכנה מקיפה שכוללת את כל הפרמטרים החשובים ביותר ומחקר מקיף אודות מצב הכלכלה והמסחר באותה מדינה בה מעוניינים להשקיע, כל זאת טרם מחליטים אם להתחיל את תהליך ההשקעה עבור נכס מניב.

 

השקעות נדל"ן בגרמניה

 

גרמניה היא אחת המדינות האטרקטיביות ביותר בכל הקשור אל תחום השקעות נדלן בתשואה גבוהה. האינפלציה הנמוכה, שיעור האבטלה הנמוך, הצמיחה השנתית והכלכלה החזקה של מדינה זו מובילים רבים להשקיע בה באמצעות רכישה של נכסים בברלין גרמניה. נכון להיום יש מדינות רבות באירופה בהן משתלם להשקיע בנדל"ן. במקרה בו זוהי ההשקעה הראשונה בחו"ל תמיד חשוב להתייעץ ואף לשכור את שירותיהם של מומחים בתחום על מנת שיבצעו את עבודת ההכנה עבור המשקיע ויספקו לו תשובה ברורה האם כדאי להשקיע במדינה זו או אחרת או שמא עדיף לזנוח את הרעיון.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

.....

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.