אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מסעדה רומנטית בתל אביב

יש מסעדות שמתאימות לפגישות עסקים, מסעדות מפוארות שמיועדות לארוחות פאר המתקיימות לכבוד אירועים יוצאי דופן ויש מסעדות רומנטיות שתפקידן היא לספק את האווירה המושלמת לארוחת ערב בניחוח רומנטי. במה נבדלת מסעדה רומנטית בתל אביב מכל מסעדה אחרת? קודם כל באווירה, אחרי זה בעיצוב ולבסוף גם בתפריט שמציעה המסעדה לזוגות הסועדים. במידה והמסעדה גם ממוקמת באזור הנחשב לשווה ביקור בדייט או בערב זוגי מהנה, הרי שאתם מקבלים את עסקת החבילה המושלמת לבילוי שבו הקופידונים לא יניחו לכם לרגע.

 

מה הופך את המסעדה לרומנטית

עיקר ההבדל בין מרבית מסעדות בתל אביב לבין מסעדות המתמחות באירוח רומנטי הוא כמובן באווירה ומה יוצר את האווירה אתם שואלים? ראשית התאורה, שנית העיצוב ובסוף גם קהל הסועדים שמגיעים למסעדה. אם במסעדות שאינן מתמחות באירוח רומנטי סביר להניח שבערב רגיל יסעדו לצידכם גם אנשי עסקים וגם משפחות, מסעדות שנחשבות לרומנטיות יהיו מלאות בזוגות וזה יתרום לאווירה הרגועה והשלווה שדרושה ליצירת הרומנטיקה. מוזיקה נעימה עם קריצה לנושא האהבה ותאורה לא חזקה, פינות ישיבה אינטימיות ושולחנות זוגיים בעיקר, הם מאפיינים נוספים של המסעדות הרומנטיות בתל אביב.

 

המיקום שבו ממוקמת המסעדה

אם אתם מתכננים דייט או יציאה זוגית לכבוד יום הנישואין, למה שלא תשדרגו את הארוחה במסעדה עם ביקור במקום מרתק. במידה ותבחרו במסעדה רומנטית הממוקמת בשכונה מעניינת כמו נווה צדק למשל, תוכלו לסייר לפני או אחרי הארוחה בין רחובותיה הקסומים של השכונה הראשונה של תל אביב וליהנות מרומנטיקה אורבאנית יוצאת דופן. דמיינו לכם בסיום הארוחה, רק אתם יד ביד אחרי כמה כוסות יין שמהן נהניתם במהלך הארוחה, יהיה באוויר קסם מיוחד שישאיר בכם זיכרון בלתי נשכח מהערב הזה ויהפוך את הביקור במסעדה הרומנטית להרבה יותר מרק ארוחה.

 

מנות שמשדרגות את האווירה ברומנטיקה

המטבח האיטלקי נחשב מאז ומעולם למטבח הרומנטי ביותר. היזכרו בסצנה המפורסמת בסרט המצויר של דיסני שבה שני כלבלבים נהנים ממנת ספגטי והתמונה האייקונית תזכיר לכם מייד שבערבים הרומנטיים תמיד בוחרים במסעדה איטלקית. אם בשעות הערב המאוחרות המסעדות האיטלקיות בעלות המפות המשובצות מתאימות ביותר לאירוח רומנטי, בשעות הערב המוקדמות ובמהלך היום הן מסעדות לאירועים קטנים הנפלאות ביותר שבהן משפחה או קבוצת חברים יכולה ליהנות מארוחה חווייתית ולא יקרה וממצב רוח בסגנון איטלקי.

 

 


אודות מחבר המאמר

.....

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.