אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השוואת מחירי ביטוח חובה

כמה טוב שיש לנו רכב פרטי, זה חוסך זמן, מקל על החיים ומאפשר ניידות ללא כל תלות, אבל... מה לעשות שלך מתלווים הוצאות שנתיות לא מבוטלות כלל? אם זה טיפולים תקופתיים, דלק, תיקונים וההוצאה הגדולה ביותר שהיא התשלום עבור ביטוח הרכב, ביטוח צד ג', מקיף או ביטוח חובה לרכב, חיוב קבוע שאנחנו לא אוהבים לראות בכרטיס האשראי.

 

אם פעם כולם היו סומכים על סוכן הביטוח שימצא עבורכם את המחיר הטוב ביותר, היום אתם יכולים לעשות זאת לבד, איך? הנה מספר דרכים להוזלת ביטוח רכב, מקיף חובה או צד ג':

אתם אוהבים להיות תמיד אחרונים? לא שמדובר על הביטוח! סמנו לכם ביומן מתי עומד להסתיים ביטוח הרכב

שבועיים שלושה לפני התחילו לבדוק מחירים, אם תחכו לרגע האחרון ודאי תחדשו את פוליסת הביטוח ללא כל בדיקה מקיפה

אם אתם מבטוחים דרך סוכן אישי או דרך חברה גדולה בדקו עוד מקומות, כל אחד יגיד לכם שהוא השיג עבורכם את המחיר הטוב ביותר אבל תתפלאו לגלות פערי מחירים משמעותיים בין החברות השונות, ביטוחי רכב הם מגוונים וחושב לבדוק היטב את הפרטים הקטנים.

הדרך הטובה ביותר להשוות מחירים היא להתקשר למספר חברות ביטוח, גדולות או קטנות, רשמו לפניכם את כל ההצעות וכך יהיה לכם נוח יותר להשוות.

ביטוח דרך האינטרנט יכול לחסוך לכם כסף רב, הסיבה ברורה: פחות הוצאות לכל חברה ותשלום דרך רשת מאובטחת, חברות ביטוח רכב מעניקות לעיתים הנחה של עד 10% על פוליסת הביטוח.

דרך נוספת ויעילה מאוד להשוואת ביטוח חובה לרכב היא דרך אתר משרד האוצר, באתר תוכלו לבחור מספר מאפיינים ולקבל את המחיר אותו אתם צריכים לשלם.

דבר נוסף וחשוב לא פחות, גם אם קיבלתם מחיר שנראה לכם ממש טוב וגם אם המליצו לכם על סוכן מקצועי מהשורה הראשונה, בדקו עוד הצעות לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי.

והדבר החשוב מכל: סעו בזהירות ושמרו על עצמכם בכביש.


אודות מחבר המאמר

ביטוח רכבים, ביטוח מכונית, תעריפי ביטוח חובה www.sofnetsites.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.