אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביטוח תאונות אישיות – המדריך המקוצר

מבין סוגי הביטוחים המוצעים לנו כיום בשוק הביטוחים, אפשר למצוא את ביטוח תאונות אישיות, המציע לנו פיצוי במקרה של פגיעה כתוצאה מתאונה. ביטוח זה, ושלא כמו ביטוחי הבריאות, איננו מכסה מפני מחלות למיניהן, כי אם אך ורק מפני נזקי תאונות. מסיבה זו בדיוק רבים רוכשים אותו כתוספת לביטוח הבריאות שברשותם, וביטוחים אחרים. אם אתם מתעניינים בביטוח כזה ושוקלים לרכוש אותו, הכתבה הבאה במיוחד עבורכם.

ביטוח תאונות אישיות – מה הוא כולל

קיימים סוגים שונים של ביטוחים. ביטוח תאונות אישיות הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר. ביטוח זה, וכפי שניתן להסיק משמו, מציע למבוטח פיצוי כספי במידה והוא נפגע בתאונה. ביטוח זה, כמו ביטוחי הבריאות השונים, ביטוחי הרכב, ביטוחי הדירה וגם ביטוחי התכולה, כולל במסגרתו תנאים שונים, ועלותו נקבעת בהתאם לגילו של המבוטח, בהתאם להיסטוריה הרפואית שלו, בהתאם לתחום העיסוק שלו ועוד. במידה והמבוטח בביטוח זה נפגע כתוצאה מתאונה, ונגרם לו נזק הפיך או בלתי הפיך, הוא או בני משפחתו יכולים לקבל פיצוי מחברת הביטוח, שבה הוא מבוטח. במקרה של מוות כתוצאה מהתאונה, תקבל משפחתו את הפיצוי. ביטוח תאונות אישיות נכנס לפעולה במקרה של נכות, שנגרמה כתוצאה מתאונה, במקרה של מוות וגם במקרה שבו הנפגע איבד את יכולתו להמשיך לעבוד. את הביטוח ניתן לרכוש בכל עת ומוטב כמה שיותר מוקדם. תלמידי בתי הספר מבוטחים באופן אוטומטי בביטוח תאונות אישיות, שעליו משלמים ההורים בכל שנה. ביטוח זה מכסה אותם הן בזמן שהם בבית הספר עצמו וגם לאחר שעות הלימודים.

הסיבות המרכזיות לרכישתו

למתלבטים שביניכם, הנה כמה מהסיבות מדוע ביטוח מומלץ במיוחד:

·         הביטוחים למיניהם, לרבות ביטוח בריאות, מציעים למבוטחים בהם פיצוי, שיכול לעזור להם במצבים לא פשוטים ובתקופה שעשויה להיות אחת התקופות הקשות בחייהם. ביטוח תאונות אישיות מציע פיצוי כספי למי שנפגע בתאונה, פיצוי שיכול לעזור במיוחד כשמדובר באובדן כושר עבודה.

·         ביטוח תאונות אישיות מציע כיסוי ביטוחי הן בארץ והן בחו"ל ולאורך כל שעות היום. אם המבוטח נפגע כתוצאה מתאונה בזמן ששהה בחו"ל, או אולי בארץ, הוא יכול לפנות ישירות לחברת הביטוח, שבה הוא מבוטח בביטוח זה, ולבקש לקבל את הפיצוי המגיע לו.

·         לביטוח תאונות אישיות ישנם יתרונות רבים, אולם אחד הבולטים שבהם היא האפשרות לקבל את הפיצוי הכספי גם אם מקבלים אותו במסגרת ביטוח אחר או מהמוסד לביטוח לאומי. מי שנפגע יכול לפנות אל המוסד לביטוח לאומי, ובמידה ונקבעו לו אחוזי נכות, לקבלת קצת נכות או פיצוי בגובה מסוים. במקביל, אם ברשותו ביטוח תאונות אישיות, הוא יכול גם לתבוע את חברת הביטוח ולקבל פיצוי, בהתאם לתנאי הפוליסה שברשותו.

מעוניינים לרכוש ביטוח תאונות אישיות? שימו לב:

החלטתם לרכוש ביטוח תאונות אישיות? מצוין. עתה, חשוב שתפנו אל כמה חברות ביטוח שונות ותבקשו מהן הצעת מחיר לביטוח זה וגם הסבר על תנאי הפוליסה עצמה, המוצעת לכם. מומלץ, ולפני שרוכשים את הביטוח, לבצע סקר שוק מקדים הבוחן ארבע או חמש פוליסות שונות. בנוסף, כדאי גם להיעזר בשירותיו של סוכן ביטוח מיומן ומקצועי, שיוכל לעשות לכם קצת סדר בבלאגן ולסייע לכם לבחור את האפשרות המתאימה ביותר. מכיוון שכל פוליסה כוללת תנאים שונים, חשוב לקרוא היטב את התנאים של הפוליסה המוצעת וגם להקפיד שלא לפספס את האותיות הקטנות.

 

 


אודות מחבר המאמר

.....

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.