אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לבחור ביטוח תאונות אישיות

 

מי שמתעניין בביטוח, יוכל למצוא כיום מבחר של ביטוחים מכל המינים ומכל הסוגים. הביטוחים המוצעים לנו, ובניגוד לעבר, יכולים להתאים לנו באופן מדויק, תוך התייחסות לצרכינו השונים. חברות הביטוח מאפשרות לנו לאתר את הפוליסה המתאימה לנו ביותר שתוכל לעמוד לרשותנו ברגע האמת ולאפשר לנו לקבל את מה שמגיע לנו. ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח מומלץ במיוחד והוא מוצע לצד שלל הביטוחים האחרים. כיצד לבחור את הביטוח המתאים ומה לבדוק לפני שרוכשים אותו? הנה, התשובה.

אבל, תחילה, כמה מילים על הביטוח עצמו

אם אתם בוחרים באפשרות של ביטוח תאונות אישיות תוכלו ליהנות מכיסוי נרחב, שיעמוד לרשותכם בין אם אתם בארץ ובין אם אתם בחו"ל. ביטוח תאונות אישיות מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. הוא יכול להציע את הפיצוי במקרה של נכות, במקרה של מוות וגם במקרה של אובדן כושר עבודה. לא משנה באיזו שעה התרחשה התאונה, לא משנה האם מדובר בנזק הפיך או בלתי הפיך, מי שיש לו ביטוח כזה יכול לפנות לחברת הביטוח שלו ולבקש לקבל את הפיצוי המגיע לו. פוליסות הביטוח מאפשרות לכל מבוטח לקבל את המענה המתאים לו ומסיבה זו גם כל אחד מהמבוטחים משלם סכום חודשי אחר. סכום זה נקבע בהתאם לגילו, בהתאם למצבו הרפואי וגם בהתאם לתחום עיסוקו. ישנם בעלי מקצועות הנדרשים לרכוש את הביטוח הזה בשל העיסוק המיוחד שלהם, וגם לתלמידים ישנו ביטוח כזה, שעליו משלמים ההורים בכל שנה.

ביטוח תאונות אישיות נחשב למבוקש מאד בזכות היתרונות הרבים שהוא מציע. כמו ביטוח בריאות, גם ביטוח תאונות אישיות מוצע על ידי חברות הביטוח השונות בארץ כיום ומספק מענה לצרכים שונים. ביטוח זה מציע למבוטחיו כיסוי נרחב מאד, ובעיקר אם משווים אותו לכיסויים שמציעים הביטוחים האחרים. ביטוח תאונות אישיות מעניק כיסוי בכל מקום בעולם ובכל שעה. הפיצוי הכספי שניתן למבוטח שנפגע או לבני המשפחה שלו יכול לעזור להתגבר על התקופה הלא קלה ולעמוד בהצלחה מול ההוצאות הכספיות הרבות. לביטוח תאונות אישיות ישנו יתרון חשוב מאד ההופך אותו לכדאי. גם אם פונים לביטוח הלאומי כדי לקבל פיצוי בשל הפגיעה וגם אם פונים לחברת ביטוח אחרת כדי לממש ביטוח אחר שרכשו, אפשר גם לקבל את הפיצוי הכספי המוצע במסגרתו של ביטוח תאונות אישיות.  

טיפים קצרים לבחירה מוצלחת

עכשיו, כשאתם יודעים מה מציע לכם הביטוח, הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור את הפוליסה המתאימה ביותר:

1.      היעזרו בסוכן ביטוח מקצועי או פנו לחברת ביטוח המתמחה בביטוחים כאלה. רק כך תדעו באופן וודאי שאתם מקבלים את המענה הנכון והטוב לכם ביותר.

2.      הקפידו לקרוא את האותיות הקטנות והקדישו לכך גם תשומת לב רבה.

3.      בצעו סקר שוק. השוו בין כמה פוליסות שונות (בין ארבע או חמש פוליסות) תוך התייחסות לתנאי הפוליסה עצמה, הכיסויים שבה וגם התשלום החודשי הנדרש עבורה.

 

4.      פנו אל החברים או אל בני המשפחה שרכשו את הביטוח ובקשו מהם המלצות לחברות ביטוח שמציעות את הביטוח או לסוכני ביטוח שיוכלו לעזור לכם. קבלת המלצות מאנשים קרובים תעזור לכם לקבל את ההחלטה.


אודות מחבר המאמר

.....

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.