אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פתרונות אשראי מגוונים מבית Cal

 

ניצול נכון של פתרונות אשראי שונים מאפשר לכל אחד להתמודד נכון עם הוצאות – גם הוצאות צפויות וגם הוצאות שאינן כאלה. בניגוד גמור למצב שרווח בישראל עד לפני שנים לא רבות, בעת האחרונה התפתח מאוד שוק האשראי החוץ בנקאי. כל זאת, כאשר חברות מובילות, כגון cal, שנחשבת למנפיקת כרטיסים מובילה, מציעות פתרונות אשראי מגוונים ביותר, בעלי גמישות מלאה.

לפני שנסקור כמה מפתרונות האשראי המובילים, נספר שלא מדובר רק על אלטרנטיבות שמתאימות למחזיקי כרטיסי האשראי של החברה. למעשה, בין הלוואות  Calהשונות ישנן כאלה שמתאימות ללקוחות כל הבנקים וכל זאת, לצד פתרונות אשראי נוספים.

 

חוזרים לחיות נכון

 

אחת הבעיות המרכזיות של משקי הבית בישראל נובעת מהקושי לשמור על רמת הוצאות בהתאם למסגרת האשראי בחשבון הבנק. עובדה זו הביאה לכך שמספר משקי הבית שמוצאים את עצמם בחריגה ממסגרת האשראי הבנקאית גדול מכפי הרצוי.

 

החריגה מהמסגרת, שמביאה רבים וטובים למצב הידוע בשם "אוברדרפט" נחשבת למצב בעייתי מבחינת התנהלות כלכלית בכלל ובפרט למי שנוהג לשלם בשקים. שקים חוזרים, הוראות קבע שלא מכובדות וקשיים במשיכת מזומנים בדיוק כאשר נזקקים להם הם דוגמאות למה שעובר על מי שלא מסדיר את המצב בזמן.

 

כאשר בוחנים מספר פתרונות אשראי של חברת cal מסתבר שניתן להיעזר בהם בין היתר כדי להתמודד עם מצבים של חריגה. הבשורה הנוספת היא שלצורך כך לא צריך לקבל את אישור הבנק להגדלת מסגרת זמנית או להסתפק בפתרונות נקודתיים, שלא יפתרו את המצב מיסודו.

בין הפתרונות המובילים ניתן למצוא:

 

·         פתרונות כגון הלוואות אקספרס שנועדו לאפשר את סגירת המינוס בחשבון, במהירות ובקלות.

·         הלוואות בסכומים קטנים, שנועדו להתמודד עם מצוקה זמנית וקצרת טווח, בלי להזדקק להלוואות בסכומים גבוהים.

·         פתרונות של הלוואות און ליין, שניתן לקבל בלי פרוצדורות ארוכות, בלי לחכות בתור, ובלי להתאמץ.

·         הלוואות לכל מטרה, שיכולות לממן הוצאות שוטפות או רכישות גדולות.

פתרונות למחזיקי כרטיס

חלק מפתרונות האשראי של חברת  calנועדו באופן מיוחד למחזיקי כרטיסי אשראי למיניהם. באמצעות חשיבה יצירתית, שנועדה לאפשר ניצול יעיל יותר של הכרטיסים הללו, אפשר להתמודד בהצלחה יתירה כמעט עם כל מצב שניתן לחשוב עליו.

בין היתר נזכיר את האפשרויות הבאות:

·         הלוואות בכרטיס – כאן מדובר על האפשרות לקבל סכום כספי ישירות לכרטיס, תוך זמן קצר ובלי לספק ערבים. לקוחות בעלי כרטיס של החברה יכולים להגיש בקשה אפילו באמצעות האינטרנט. יש לציין שניתן לחלק את גובה ההחזר החל מ-3 תשלומים ולהגיע לאפשרות של 60 תשלומים חודשיים, לפריסה נוחה יותר.

·         פריסת חיוב – מכיוון שרבים נתקלים במצב שבו החיוב החודשי הצפוי עומד להיות גבוה מדי, מאפשרת החברה ללקוחותיה לבצע פריסה לתשלומים, אפילו זמן קצר לפני המועד החודשי. בצורה כזאת ניתן למעשה ליהנות מתשלומים גם כאשר הרכישות המקוריות בוצעו ללא תשלומים.

·         תשלומים שנקבעים מראש – למי שההוצאות החודשיות גדולות עליו, ישנה אפשרות בחירה בסכומי חיוב קבועים וידועים מראש. על פי שיטה זו, כל רכישה תחולק לתשלומים בסכומים מוגדרים.

·         מחלקים מזומן – אפשרות מעניינת נוספת, האחרונה שנזכיר, הינה פריסה לתשלומים אפילו במשיכת מזומן. כאשר מושכים כסף ממכשיר הכספומט, החיוב לא יופיע בפעם אחת, אלא בתשלומים חודשיים נוחים.

 

 


אודות מחבר המאמר

.....

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.