אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חדש בבנק ירושלים: קבלת הלוואות, דרך אתר האינטרנט, ללקוחות כל הבנקים

במאה ה-21, התרגלנו לעשות כל פעולה באמצעות המחשב, עם דגש לא מבוטל על האינטרנט. אנחנו עובדים או לומדים באמצעותו, מתקשרים עם הסביבה, מבטאים את עצמנו, מבצעים החלטות כלכליות, צורכים תכני בידור ומדיה – והרשימה עוד ארוכה. אלא שיש דברים שעדיין, באופן כמעט מסורתי, אנו נדרשים לבצע באופן ישיר. כזה בדיוק היה המקרה של נטילת הלוואה, עד לאחרונה.

בנק ירושלים פועל בישראל כבר למעלה מחמישה עשורים, במהלכן חרט על דגלו מונחים דוגמת שקיפות, יושר ואמינות. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית, והוא קבלת הלוואה לכל מטרה, ובסכומים גבוהים, בהליך פשוט הנעשה באמצעות אתר האינטרנט שלו בלבד.

המאפיינים העיקריים של ההלוואות

אחד היתרונות המהותיים של ההלוואה שמעמיד בנק ירושלים נוגעת לכך שהיא ניתנת ללקוחות כל הבנקים בישראל, באחוזי אישור גבוהים במיוחד: אין כאן צורך בהפקדה של ערבים או בטחונות מכל סוג. ההלוואות ניתנות עד לסכום של 50,000 ש''ח, ובפריסה רחבה של תשלומים – ניתן לבחור עד 60 חודשים, בריבית משתנה. כמובן שהאפשרות להגדיר את גובה ההלוואה ופריסת התשלומים נתונה לשיקול דעתו של מבקש הבקשה, וזאת בהתאם למצב הפיננסי שלו ברגע נתון ולהערכות לגבי העתיד.

חשוב להדגיש כי ההלוואה של בנק ירושלים, וזהו אלמנט שאינו מובן מאליו כלל וכלל, ניתנת גם מבלי שיש צורך לעבור בנק. בנוסף על כך, הליך אישור הבקשה מהיר באופן יחסי, מה שמביא לכך שהכספים יועברו לחשבון הבנק של מגיש הבקשה תוך פרק זמן הקצר בצורה משמעותית מאשר בקשות "מסורתיות" דרך הבנקים.

אז איך מתחילים?

הלוואות עד 50,000 ש''ח בבנק ירושלים און ליין ניתן לקחת בהליך פשוט בכל קנה מידה, המבוצע, כפי שניתן בוודאי להסיק, רק באמצעות אתר האינטרנט של הבנק, ובשלושה שלבים עיקריים. בשלב הראשון מגדיר מבקש הבקשה את המטרה הספציפית שלה, כאשר בין האפשרויות מהן ניתן לבחור אפשר להזכיר לימודים, רכישת רכב, שיפוץ בית טיפולי שיניים, סגירת התחייבות פיננסית, טיסה לחו''ל או כל דבר אחר. זהו גם השלב בו מוגדר סכום ההלוואה המדויק (בין 5,000 ל-50,000 ש''ח), וכן פרטי ההתקשרות הבסיסיים של מגיש הבקשה: שם פרטי, שם משפחה, מספרי טלפון להתקשרות, דואר אלקטרוני וכיוצא בזה.

בשלב השני, המגיע מיד לאחר מכן, מגדיר המשתמש את הפרטים האישיים שלו, מעבר לאותם פרטי התקשרות שמולאו כבר. מספר תעודת זהות, כתובת מדויקת, מצב משפחתי, מספר ילדים, מקום המגורים (שכירות, דירה בבעלות, מגורים אצל ההורים) וכן הלאה. לאחר מכן, מגיע השלב המרכזי, בו ממולאים נתונים פיננסיים אלה או אחרים, לרבות:

·         פרטי חשבון הבנק – שם הבנק, מספר חשבון, מספר סניף ועוד.

·         פרטי כרטיס האשראי – חברה, שם, תוקף, ארבע ספרות אחרונות וכיוצא בזה. המטרה אינה לחייב בתשלום, אלא לבחון את תוקף הכרטיס.

·         פירוט המצב הפיננסי – מקצוע התעסוקה, ההכנסות, ההוצאות וכן הלאה.

 

חשוב להדגיש שבהתאם לחוקי הבנק, את הבקשה יכולים להגיש רק אנשים שגילם עולה על 21, ואשר יש להם הכנסה קבועה, חשבון בכל אחד מהבנקים הפועלים בישראל וכרטיס אשראי תקף. אישור ההלוואה מותנה במדיניות של הבנק, ובתנאים המוכתבים על ידו ברגע נתון. 


אודות מחבר המאמר

.....

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.