אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ואלורו-ניקוב חורים באוזניים ללא אקדח

עגילי ניקוב מבית studex נותנים את המענה לכל סוגי התנוכים הקיימים ובפרט לתינוקות ע"י התאמת אורך המוט לעובי התנוך, התאמה זו באה למנוע זיהומים ואי יציבות של העגיל באוזן (העגיל מוטה כלפי מטה). להלן סוגי המוטות:מוט קצר (baby):מיוחד ומיועד לתינוקות.מוט סטנדרטי:מתאים לרוב סוגי התנוכים.מוט ארוך:מתאים לבעלי תנוך בשרני (עבה).חשוב לציין מוט ארוך אינו מתאים לתינוקות!עגילי טיטניום (חדש):טיטניום הינה מתכת אצילית ואנטי אלרגית אשר טובה לאנשים עם רגישות גבוהה.

לאחר הניקוב קצה העגיל אינו עובר את הסוגר ובכך מונע חיכוך עם העור ומבטיח את החלל הנחוץ לאוזן להחלמה מהירה.בחירת המוט המתאים חשובה מאוד למניעת זיהומים בעור ולמניעת היתפסות של בגדים בעגיל:לדוגמה כאשר העגיל אניו מתאים לאוזן וארוך מידי הסיכוי שהעגיל ייתפס בבגד גבוהה .היתרונות של שיטת System 75:  ניקוב חורים באוזנייים ללא אקדח!כל אחד ואחת יכול/ה לנקב חורים ללא כל קושי. 100% סטרליות הקסטה הינה חד פעמית ואינה ניתנת להעברה מאוזן לאוזן.היפואלרגני העגילים מיוצרים ממתכת רפואית המפחית את הסיכוי לזיהומים.מדויק קצה העגיל חשוף לעין מה שמאפשר דיוק מרבי בניקוב.חשוב לציין!!קצה העגיל אינו עובר את הסוגר ובכך מונע חיכוך עם העור ומבטיח את החלל הנחוץ לאוזן להחלמה מהירה,

ואלורו בע"מ

יבואנים ומפיצים מורשים של חברת Studex(סטדקס) בישראל.

חברת STUDEX הינה היצרן הגדול, המוביל והמקצועי ביותר בתחום עגילי ניקוב באוזניים. כנציגי Studex(סטדקס) בישראל.

תחום התמחותנו העיקרי הינו עגילי ניקוב באוזניים ובאף, בשיטה בטוחה וידידותית ללא אקדח!

חברתנו נותנת מענה חדשני למגוון מוצרים בתחום עגילי ניקוב באוזניים, שהמובילה בהם היא:השיטה "החד פעמית"  (system 75 )ללא אקדח!.

חברתנו הינה יבואנית ומפיצה של עגילי זהב 14K צמודים ותלויים ונשים ולילדות בשלל דוגמאות

אנו שמחים להעמיד לרשותכם את מירב הידע והניסיון שחברתנו צברה במהלך השנים.

לתאום פגישות ולפרטים נוספים אנא צרו קשר:נבו אריאלי

03-9306347

054-7987204

nevo@valoro.co.il


אודות מחבר המאמר

ואלורו valoro -ניקוב חורים באזניים ללא אקדח בשיטה חדשנית!ייבואנים של עגילי ניקוב בשיטה חד פעמית ללא אקדח מבית STUDEX, ייבואנים של עגילי זהב 14K צמודים ותלויים לילדות ונשים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.