אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איפור מקצועי חובה בכל צילום פורטרט או צילום תדמית

 

איפור מקצועי בצילומי תדמית מיועד לגברים ונשים כאחד. חשיבות של צילום פורטרט באתר היא רבה. הסיבה נובעת מכך שבאופן אוטומטי כאשר נכנסים לאתר שיש בו תמונה של בעל האתר זה יהיה המקום הראשון שלשם יופנו עיני הצופה. למעשה, תחילתו של תהליך השיוק של בעל האתר מתחילה בתמונותו.

 איפור מקצועי בצילומי תדמית מיועד לגברים ונשים כאחד. האיפור המקצועי יוצר בסיס טוב וטבעי לפניו של המצולם בעזרת כיסוי של מייקאפ. המייקאפ מותאם לצבע עורו של המצולם ושומר על מראה אחיד ומט של עור הפנים. המייקאפ בא לכסות כהויות ופיגמנטציה בעור הפנים והמחשוף. בצורה זו עור הפנים בצילום נראה טבעי, נקי ובריא.

היום איכות הצילום גבוהה ביותר ומגיעה לרמות כאלה שניתן בתמונה לראות את כול הפרטים הקטנים ביותר בפניו של המצולם. זאת הסיבה שאיפור מקצועי כול כך חשוב היום בצילומי תדמית ופורטרט. השילוב של מאפרת מקצועית וצלם מקצועי יוצרים את התוצאה הסופית המוצלחת ביותר.

למרות ההתקדמות בכול הקשור בעיבוד וליטוש התמונות בפוטושופ, האיפור המקצועי משדרג את התמונה באופן משמעותי ואסור לוותר עליו.

ברגע שיש בסיס טוב באמצעות איפור התדמית, עבודת הפוטושופ תהיה מינימאלית ותשמור על מראה טבעי ואמיתי של המצולם.

 חשוב לציין שאיפור שנשים מתאפרות ביום יום אינו דומה לאיפור שמיועד לצילום ולכן חשוב מאוד לקחת מאפרת מקצועית כאשר מדובר בצילום תדמית מקצועי לעסק.

 צילום פורטרט או צילום תדמית הינו צילום סטודיו מקצועי המציג את פניו של המצולם בכדי להציגו באתר החברה או העסק. מטרתו של הצילום היא לשווק את בעל העסק ואת העסק עצמו בצורה הטובה, האיכותית והמקצועית ביותר.

 חשיבות של צילום פורטרט באתר היא רבה. הסיבה נובעת מכך שבאופן אוטומטי כאשר נכנסים לאתר שיש בו תמונה של בעל האתר זה יהיה המקום הראשון שלשם יופנו עיני הצופה.

 כמובן שכדי שצילום התדמית יהיה מוצלח מומלץ לפני הצילום להשקיע בסידור השיער, ובמידת הצורך אף לגשת אל מעצב השיער ולסדר את השיער שיראה מסודר ומחמיא. בצורה כזו נקבל תמונה מוצלחת בה המצולם נראה טוב מכול הבחינות.

 


אודות מחבר המאמר

ליהיא שביט - איפור מקצועי בטאץ אישי

www.lihy-makeup.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.