אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה עסק צריך להגשת בקשה להלוואה

הבאים לקבל הלוואות לעסקים ונכנס לבנק או לגוף פרטי להלוואות לעסקים ללא המסמכים הנכונים גורם לדחיית הבקשה שלו עוד לפני שהגישה ואין זה מפתיע שזה בדיוק מה שהרבה בעלי עסקים קטנים ובינוניים עושים כאשר הם באים לבקש הלוואות לעסקים.

כאשר אתה נכנס לבנק וכדומה לקבל הלוואות לעסקים א תה חייב שיהיה לך את כל המסמכים הדרושים שמראים לאן הולך ההלוואה שאתה מבקש אותה וכן דו"ח מפורט מאוד של התכנון שלך עם הכסף שתקבל מה תעשה איתו ולאן הוא הולך וכן נימוק והסבר למה אתה מרגיש שדווקא הסכום הזה הכרחי.

הגוף שייתן לכם הלוואות לעסקים שלכם ירצה לדעת כמובן גם מתי בדיוק תוכלו להחזיר אותה, מהי תכיפות התשלומים שתיתן כלומר האם פעם בחודש או חודשיים וכדומה וכמה תהיה מוכן לשלם כל חודש.

וכן חשוב מאוד לכל גוף שנותן הלוואות לעסקים לדעת אילו נכסים אתה מציע כבטחונות  אם חלילה לא תוכל לעמוד בתשלומים, בד"כ הנכסים שמתקבלים כבטחונות אלו נכסי נדל"ן כיוון שאין להם רגליים אבל לפעמים גם נכסים אחרים מתקבלים במיוחד רכבים.

תצטרך בנוסף לכל זאת גם להראות את ההיסטוריה הפיננסית של החברה שלך כמו דפי מאזן ותזרימי הכנסות והוצאות לפחות בשלוש שנים האחרונות, אם זאת חברה עם יסודות, אם זה סטארט-אפ תצטרך תוכנית תמציתית ומפורטת של התוכנית העסקים שלך וגם תצטרך תחזית רווחים עתידיים ותזרים מזומנים משוער לשנה הקרובה, אתה צריך לחזות את כל הכסף שצריך להיכנס לעסק ולאן בעסק הכסף הזה הולך .

ובגדול אתה תצטרך דו"ח מפורט על איך אתה חוזה את העסק בכל שנה מהשלוש עד חמש שנים הבאות  במספר פועלים, סל מוצרים, מיקום העסקים. אתה צריך להראות לבנק שיש לך תוכניות לעתיד ואתה יודע לאן אתה רוצה להוביל את העסק.

אפילו הניסיון האישי שלך בעסק תצטרך לפרט לבנקאי , אם יש לך תעודות ותארים כלשהם שרלבנטיים לעסק שלך, כמה זמן אתה עובד בתעשייה וכדומה.

כאשר אתה הולך לבנק לבקשת הלוואות לעסקים ואתה מוכן לגמרי, אתה מעלה את הסיכויים שלך לזכות בהלוואה בעשרות מונים, לעולם אל תזלזל בכוח של ההכנה המוקדמת!.


אודות מחבר המאמר

אלירן גולן.

כותב מאמרים מקצועיים לקידום בגוגל ויוצר תוכן איכותי לאתרים איכותיים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.