אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב חופות - מה שאתם תאהבו

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה של מעבר תחום עיצוב האירועים מחוץ לעשירונים העליונים וכניסתו כשירות מקובל ואף בסיסי במרבית האירועים הגדולים. עד כדי כך הפך הדבר נפוץ, שאולמות וגני אירועים שונים לרוב מציעים שירותי עיצוב אירועים כחלק מחבילה הכלולה בתשלום עבור המקום, ושירות שהופך כל אירוע ליפה ואישי הרבה יותר.

כי בעשור השני של המאה העשרים ואחת מילת הקסם היא פרסונליזציה – אתם בוחרים מה אתם אוהבים לפי טעמכם והעדפותיכם האישיות.

מהם השירותים הנפוצים ביותר שעבורם אנשים שוכרים שירות עיצוב אירועים?

עיצוב כללי של מקום האירוע – אוהבים שחור ולבן או אדום ותכלת? אתם תחליטו איך ייראה הגן הקסום שלכם! עיקר ציבור המתחתנים רוצים להיות אלה שיכתיבו כיצד ייראה המקום שבו בחרו להתחתן – האם יהיו בלונים בכניסה ופרחים ליד כל שולחן, האם יעטפו את כל המקום בוילונות ובדים אווריריים וכיצד תיראה התאורה. הכל נתון לשינוי לפי הטעם האישי.

עיצוב שולחנות ומרכזי שולחן – אם אתם מאמינים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, בואו לעצב את השולחנות כאוות נפשכם. איזה סידור מיוחד יהיה במרכזו של כל שולחן? מה יהיה גוון המפות? באילו כלים ישתמשו האורחים? ואפילו באילו שולחנות ישתמש מקום האירוע? כל אלה נתונים לבחירה.

עיצוב חופות – אולי השירות הנפוץ ביותר. אין דבר שמסמל את האיחוד היפהפה בין בני הזוג מחופה במגע אישי. שירות עיצוב חופה מאפשר לזוג לבחור מתוך מגוון עיצובים מקוריים מרהיבים ליצירת חופה יחידה במינה. מה תעדיפו – חופה לבנה או שקופה? בתוך מבנה או תחת שמיים זרועים בכוכבים? פרחים, בלונים או בדים מתנופפים? רק תחליטו והמעצב יגשים את מבוקשכם.

בסופו של דבר המטרה היא להפוך את הסביבה שבה מתקיים האירוע לכזו שמשקפת בדיוק את טעמכם ואת החזון האישי לאותו ערב מיוחד, כדי שגם אתם תוכלו לקיים את חתונת החלומות שלכם ושזו תיראה בדיוק כפי שתמיד דמיינתם.

 

 


אודות מחבר המאמר

מתעניינים בעיצוב אירועים? אולי תתעניינו גם באתר השותפים שלנו בנושא צילום אירועים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.