אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הסעות טיולים

בישראל פועלים מאות עסקים המספקים שירותי הסעות טיולים. קיימים עסקים ששירות הסעות טיולים הוא ההתמחות שלהם והשירות העיקרי. שיתוף פעולה בין סוכנויות התיירות בארץ ובחו"ל מביא לעסקים הללו קליינטים רבים. אך כמובן כל אדם יכול לפנות בצורה פרטית לעסק הסעות טיולים על מנת לארגן נסיעה כרצונו. לשירות הסעות טיולים מספר מאפיינים. בדרך כלל מדובר בנסיעה ארוכה של כמה שעות ולכן שירותי הסעות טיולים נדרשים להשתמש במיניבוסים ואוטובוסים ברמה גבוהה. חשוב להחזיק במזגן תקין, מושבים נוחים ושלמים, תא מטען גדול, מערכת כריזה פעילה וכ'ו.

קהל היעד של שירות הסעות טיולים יכול להיות מגוון. בעיקר מדובר בתיירים שמגיעים מחו"ל, בתי ספר ומקומות עבודה שמחליטים להוציא את העובדים להתרעננות וגיבוש. להסעות תלמידים יש כמה דרישות מחמירות. אפילו שמדובר בהסעה שמטרתה טיול, חובה על הנהג להחזיק ברישיון נהיגה עם חותמת רשאי להסיע ילדים וכן להצמיד שלט המודיע בבירור על מדובר בהסעות תלמידים.

שירותי הסעות רבים צברו ניסיון רב במתן הסעות לאתרי התיירות השונים ברחבי הארץ ולכן מומלץ להשתמש בהם. עסק שמחזיק בציי רכבים רחב ויכול לספק רכב חלופי במקרה של תקלה מהווה יתרון גדול יותר. לא נעים בכלל לדחות את הטיול בגלל תקלה של עסק הסעות. לצד פנייה לעסק הסעות טיולים ניתן כמובן להשתמש גם בשירותי מדריך טיולים.

לגבי אתרי התיירות, ניתן למצוא מלא רעיונות. אם אין לכם יכולת לארגן טיול באופן עצמאי, מומלץ גם לכם לפנות לסוכנות תיירות אשר תעשה את העבודה. אך כעת נפרט כמה אזורי תיירות עיקריים בארץ.

אילתהסעות לעיר הנופש הפופולארית בעולם הינו שירות נפוץ בקרב שירותי הסעות טיולים. באילת עשרות בתי מלון, מגוון רחב של אטרקציות, מרכזי קניות, בילוי ואוכל – הכול ללא מע"מ. באילת חופי ים מדהימים הכוללים פעילויות ספורט ימי.

ים המלח – המקום הנמוך והים המלוח ביותר בעולם מביאים תיירים סקרנים רבים לים המלח. גם באזור ים המלח מגוון בתי מלון. עצם הידיעה כי ניתן לשוט על המים בשכיבה בלי לשחות, מושכת תיירים רבים לביקור באזור. תיירים אשר עושים שירותי בהסעות לים המלח.

רמת הגולן – זאת כבר תיירות מסוג אחר אוהבי נופים מרהיבים יכולים ליהנות מאד מטיול ברמת הגולן. מדריך הטיולים מצידו יכול לספק לתיירים ידע רב בכל הנוגע להיסטוריה ומלחמות אשר שררו באזור.

ירושלים – בירת מדינת ישראל מהווה מורשת עולמית ואזור מקודש עבור שלוש הדתות. בעיר מגוון רחב של אתרים היסטוריים, ארכיאולוגיים, תרבותיים ועוד. מדובר במוזיאונים, פסטיבלים, מרכזי בילוי וכמובן מקומות גדושים כמו הכותל המערבי והעיר העתיקה. כל זאת מושך אליו תיירים רבים. בירושלים נמצאים רוב שירותי הסעות במדינת ישראל.


אודות מחבר המאמר

מוגש מטעם מוקד הסעות באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.