אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ג'ובנט – חיפוש עבודה באינטרנט

ג'ובנט – חיפוש עבודה באינטרנט

חיפוש עבודה הינו תהליך מורכב למדי: עוד לפני שליחת קורות החיים, וידוא הפרטים הטלפוני, ההזמנה לראיון, מרכזי ההערכה ושאר השלבים המהווים את תהליך חיפוש המשרה בדרך לעבודה חדשה, ראשית על המועמד לחפש ברשת את המשרה אליה הוא מבקש להתקבל, ולשלוח למעסיק הפוטנציאלי את קורות החיים שלו. ישנם לא מעט אתרים לחיפוש עבודה ברשת, חלקם חינמיים וחלקם בתשלום. אתר נוח וחינמי לגולשים המחפשים עבודה הינו אתר ג'ובנט www.jobnet.co.il, המרכז אלפי משרות רלוונטיות ועדכניות שפורסמו ומעודכנות באופן שוטף על ידי מאות חברות ומעסיקים. אתר ג'ובנט מאפשר לגולש לחפש עבודה בשלוש דרכים עיקריות שיוסברו בפירוט בהמשך:

  1.  חיפוש משרות לפי תחומים ותפקידים
  2.  חיפוש עבודה לפי מילות מפתח
  3.  חיפוש לפי חברות ומעסיקים

מלבד זאת, ניתן כמובן לבצע את חיפוש המשרות במנגנון החיפוש באתר באזורים גיאוגרפיים שונים (הצפון, המרכז, הדרום, חו"ל וכו'), לפי סוגי משרה שונים (משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות וכד'), ובחיתוכי זמן ספציפיים (מאז הביקור האחרון באתר, או ביממה האחרונה, למשל). התוצאות כולן מוצגות בשתי דרכים: האחת, "תצוגה מלאה", המציגה את מודעות הדרושים באופן מפורט, כרשימה של מודעות המופיעות אחת אחרי השניה, או "תצוגת אינדקס", המציגה באופן מסודר תחת כל תחום את רשימת התפקידים הרלוונטיים לתוצאות חיפוש המשרות שבוצעו באתר. כמו כן, חשוב לציין כי לאתר ג'ובנט חשבונות ב-facebook וב-twitter, באמצעותם מתעדכנים הגולשים מחפשי העבודה בכתבות, טיפים, משרות חמות וגם צופים בקטעי וידאו משעשעים –הקשורים כולם לעולם התוכן של חיפוש עבודה ברשת בפרט, ועולם הדרושים בכלל.

פירוט אודות דרכי החיפוש העיקריות באתר Jobnet:

  1. חיפוש משרות לפי תחומים ותפקידים
  2. באתר ג'ובנט מרוכזת רשימה מפורטת, מסודרת ונוחה של תחומים לחיפוש עבודה, דוגמת אדמיניסטרציה, ביטוח, גרפיקה, עיצוב ואומנות, הנדסה, טבע וחקלאות, כלכלה ושוק ההון, לוגיסטיקה, רכש ושילוח, מדעי החברה, מדעים, מכירות, משאבי אנוש, ניהול, רפואה ובריאות, שיווק ופרסום, שירות לקוחות, תוכנה, תיירות ומלונאות, תעשייה וניהול. בתוך כל תחום באתר ג'ובנט מפורטים התפקידים, שהינם תתי-התחומים, השייכים לאותו תחום אב. כך לדוגמה, אם הנך מחפש משרה בתחום אלקטרוניקה וחשמל, מפורטים תפקידים דוגמת "מהנדס אלקטרוניקה וחשמל", "אלקטרואופטיקה", "וריפיקציה/ולידציה", או "תקשורת". ניתן לחפש בכל התחום כולו, או לבחור ולסמן רק תפקידים מסוימים בתוכו, מה שמקל על החיפוש והופך אותו לממוקד ורלוונטי יותר.

  3. חיפוש עבודה לפי מילות מפתח
  4. דרך נוספת לחיפוש משרות באתר ג'ובנט היא בעזרת כלי "חיפוש לפי מילות מפתח". באפשרות זאת מבצעים הקלדה מדויקת (או חלקית) של המילים המרכיבות את התפקיד בו הנך מעוניין. לדוגמה, "מנהל משרד", "מהנדס כימיה", "QA", "רכז משאבי אנוש" או "מכירות".

  5. חיפוש לפי חברות ומעסיקים
  6. ניתן לחפש משרות באתר ג'ובנט גם לפי שם החברה או המעסיק. תמיד חלמת לעבוד בחברה מסוימת? חיפוש באמצעות אפשרות זאת יאפשר לך לבדוק אילו משרות של אותה חברה מופיעות באתר, ולקבל מידע ופרטי התקשרות של החברה, כפי שמופיעים בפרופיל החברה שלה בג'ובנט.


אודות מחבר המאמר

ג'ובנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.