אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לקנות רולר בליידס?

זהו בהחלט אחד הדברים המגניבים ביותר שיש. למרות שהוא קיים כבר שנים ארוכות, הוא עדיין נחשב לפופולארי ומהנה בטירוף. אבל עדיין, כשניגשים לקנות רולר בליידס, צריך לדעת איך לעשות זאת בצורה חכמה.

מקומות שמוכרים רולר בליידס מקצועיים

לא כל חנות שמוכרת את מחליקי הרולר בליידס, היא חנות שאפשר לסמוך עליה. במקומות רבים נמכרים מחליקים לא מקצועיים: פחות איכותיים, פחות נוחים ופחות בטיחותיים. חפשו חנויות שמוכרות דגמים מקצועיים, כמו K2, Rollerblade, USD, Seba וכדומה.

הרולר בליידס הראשון שלי

הכל תלוי בו. החוויה הראשונית שלנו עם רולר בליידס תקבע רבות לגבי ההמשך. אם זה יהיה רולר נוח, מהיר ובטיחותי (וחשוב לא פחות- יפה), כנראה שנישאר להחליק איתו ועם אלו שיבואו אחריו עוד הרבה שנים. אם החוויה הראשונית שלנו עם המחליקים תהיה רעה, כנראה שהם יישארו שנים רבות בארון.

רולר בליידס וילדים

כל מה שנכתב בפסקה הקודמת נכון עוד יותר כשקונים רולר לילדים: אם הם ירגישו איתו לא בנוח, הם פשוט לא ישתמשו בו. חשוב מאוד לקנות מחליקים שייראו טוב בעיני הילד, יתאימו לו וגם ייתנו לו חווית החלקה מושלמת. אם תחליטו לחסוך כאן ותקנו לו מחליקים לא מקצועיים, לפחות אחד מאותם קריטריונים ייפגע וההשקעה שלכם תרד לטימיון.

החשוב ביותר בהחלקה על רולר בליידס: מידת המחליקים

זה בדרך ככל מה שקובע את חווית ההחלקה כולה. רולר בליידס שיהיו גדולים מידי על הרגל יהיו לא נוחים וגרוע מזה- יפגעו בבטיחות ההחלקה. מחליקים קטנים מידי ילחצו על הרגל ויכאיבו מאוד. לכן, חשוב מאוד להתאים את מידת המחליקים לרגל של הקונה.הבדיקה הטובה ביותר היא לנעול את המחליקים החדשים ולכופף את הברכיים. אם העקב צמוד לחלק האחורי של הרולר והאצבעות לחלק הקדמי – מבלי להכאיב – הכל בסדר. בכל מקרה אחר, המידה גדולה או קטנה מידי. לאחר הבדיקה הזו, הסתובבו כמה דקות כשהמחליקים עדיין על רגליכם. אם אינכם מרגישים כאבים, נמצאה התאמה.

התאמת מידת רולר בליידס לילדים קטנים

אם אתם חוששים שהילד שלכם גדל במהירות ואותם רולר בליידס שקניתם ינוחו לאחר שנה ללא שימוש, אתם יכולים להירגע: ישנם כיום רולרים מתכווננים עבור ילדים קטנים, שמיוצרים בדיוק למטרה הזו. אתם יכלים לשנות את מידת הרולר בקלות, גם לאחר תקופה בה רגלו של הילד צמחה פלאים.

רולר בליידס איכותי מגיע גם עם בולמי זעזועים

בהחלקה מסוג זה, מופעל לחץ לא קטן על עמוד השידרה, הברכיים והרגליים של המחליק. רולרים מקצועיים מגיעים גם עם בולמי זעזועים, כדי לרכך ולספוג את אותן מכות קטנות ולהפחית את הנזק לגוף במהלך השימוש בהם. וודאו כי הרולר שאתם קונים כולל בולמי זעזועים. אחרת- אל תקנו אותם.כפי שהבנתם, הנוחות והבטיחות הם החשובים ביותר כאן. אל תתפשרו על שניהם ואל תחסכו בהם. תוכלו למצוא רולרים בחנויות רבות, אך לא מכולן כדאי לכם לקנות. עשו שיעורי בית בעזרת האינטרנט ותבינו מהר מאוד איפה כדאי לקנות רולר בליידס ואיפה לא.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - SEOneto

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.