אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קישוט רכב לחתונה עד בית הלקוח - למה זה כדאי?

אחת המשימות האחרונות ליום החתונה היא קישוט הרכב המסיע את הכלה והחתן לצילומים, לסידורים ולמקום הארוע.

זוגות רבים מתייחסים בקלות ראש לצורך לקשט את רכב החתונה, ובדרך כלל משאירים את הטיפול בנושא לרגע האחרון, קרי ליום החתונה, וזאת מתוך הנחה שניתן להגיע לחנות הפרחים הקרובה ביותר ואחרי 20 דקות רכב החתונה מקושט למשעי.  

כיוון שההנחה הזו שגויה, קורים מקרים רבים בהם רכב החתונה לא מקושט מפני שברגע האחרון לא נמצא מקום שיוכל לתת מענה מתאים וליצור קישוט רכב נאה ואלגנטי לרכב החתונה. ואם במקרה מצאתם מקום שניאות לקבל אתכם ולקשט את הרכב שלכם מעכשיו לעכשיו, התוצאה אינה בדיוק מרהיבת עין.  

אם כן מה עושים?

כדי שגם רכב החתונה שלכם ישלים את תמונת החתונה המושקעת שלכם (לא תרצו להגיע עם רכב שמתנוססים ממנו שניים וחצי סרטים עקומים) כדאי שתתכוננו ותטפלו בנושא כשבועיים לפני מועד החתונה.  

אתם שואלים מהי הדרך הטובה ביותר?

מחפשים בגוגל חברות העוסקות בקישוטי רכב לחתונה ונכנסים לאתרים שלהם. אם מצאתם את הדוגמה ששבתה את לבכם, בצעו הזמנה וסכמו מראש את צבעי הקישוט ומקום הקישוט הנוח ביותר עבורכם.

כדי ללמוד מהם הפרמטרים לבחירה נכונה של חברת קישוטי רכב לחתונה  היכנסו לכאן >>  

כדי להקל על החיים ככל הניתן, חפשו רק חברה הנותנת שירותי קישוט רכב חתונה בבית הלקוח. כדאי לשלם תוספת למחיר הקישוט ולקבל שירותי קישוט רכב בביתכם, בזמן ובמקום הנוחים לכם ביותר. אל תתפשרו.  

קישוט רכב בבית הלקוח חוסך לכם את הלוגיסטיקה המטרידה המחייבת אתכם לשנע את רכב החתונה לחנות הפרחים, למצוא חניה (או לחנות על המדרכה ליד החנות ולהסתכן בקבלת דו"ח) ולבזבז זמן יקר ביום החתונה שלכם.  

בוקר החתונה עמוס בדרך כלל עבור הכלה, וקצת פחות עבור החתן, מדוע שלא תפנקו את עצמכם בארוחת בוקר נינוחה בבית קפה בזמן שמקשט רכבים מקצועי מקשט את רכב החתונה שלכם? על שירות כזה שווה לשלם תוספת של 100 - 200 ש"ח מעל מחיר הקישוט הרגיל.

ועוד דבר. בקשו מחברת קישוט רכב החתונה שלכם מתנה חינם -  שלט JUST MARRIED


אודות מחבר המאמר

קישוטי רכב לחתונה - הפונפון

054-4929395

www.haponpon.co.il

contact@haponpon.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.