אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ישראסטורג׳ (ISRASTORAGE) - אז מה זה וולה סטורג'? – אתם אורזים – אנחנו מאחסנים

ישראסטורג׳ (ISRASTORAGE) - אז מה זה וולה סטורג'? – אתם אורזים – אנחנו מאחסנים

הערימות בבית גדלות. כל פעם שחוזרים הביתה מביאים אתנו עוד משהו, שבסופו של דבר אנחנו לא באמת צריכים מתברר. חלל המחיה הולך ומצטופף לנו. אז במקום לדחוס, לערום ולאגור תנסו שירות החסנה נוח ומשתלם כמו הוולה סטורג'. מה זה וולה סטורג'?

זוהי שיטה פשוטה ומהירה לאחסן את החפצים האישיים שלכם. במקום לארוז את הדברים ולהוביל למתקן אחסון איפה שתבלו זמן מה כדי לארגן את הכל, פשוט לארוז. את שאר המטלות אנחנו נבצע בשבילכם. בתוך 24 שעות הציוד האישי שלכם יובל למחסן  המאובטח והבטיחותי של חברת ישראסטורג׳ (ISRASTORAGE).

ניתן להעביר לאחסון גם חפצים בגדלים חורגים כמו אופניים, גלשנים או פריטי ריהוט שונים וזה הולך ונהיה יותר חזק! ברגע שתרצו את החפצים שלכם בחזרה מהאחסנה, ניתן להזמין החזרה בפחות מ 24 שעות בלבד!

בסופו של דבר כל שעליכם לעשות זה – רק לארוז. כל השאר – האיסוף, ההובלה, האחסון וההחזרה מחוץ לרשימת הדאגות שלכם. זה אנחנו. נשאר רק לארוז את הכל , להישען אחורה ולנוח!

דעתכם יכולה לנוח בידיעה שהנהגים אמינים וניתן לסמוך עליהם שכל החפצים היקרים לליבכם יגיעו בבטחה למחסן ויהיו שמורים, נקיים ומוגנים מנזקי אקלים למיניהם. אתם מכירים את האמירה – חדר נקי – ראש נקי. אז למה לא לפנות קצת את ביתך מדברים שהצטברו ולתת לראש קצת מנוחה גם. שתי ציפורים במכה.

אם אתם זקוקים לעזרה בפירוק או הרכבת רהיטים אנחנו נשמח לעזור. אם אתם זקוקים לעזרה בהעמסה או פריקה של הציוד שלכם אנחנו נשמח לעזור. אנחנו נותנים שירותי אחסנה מקיפים. אין צורך יותר להשכיר מחסן או תאים להשכרה ולשלם עבור אוויר, ולעמוד בפקקים כדי להגיע למחסן.

אם תרצו להבין ולדעת עוד על שיטת הוולה סטורג' או שתרצו כבר לעשות הזמנה ולקבוע זמני איסוף – צרו איתנו קשר info@israstorage.co.il   או www.israstorage.co.il או 0773609990


אודות מחבר המאמר

Liberkaz.Daniela

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.