אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא סינטטי

האם לאחרונה העלאתם על דעתכם לעצב את כל הגינה שלכם מחדש? אם התשובה שלכם היא כן, אז כמובן שיש צורך גם לקחת בחשבון את האופציה להתקנת דשא סינטטי.

הקמת והתקנת דשא סינטטי עלולים להיות מאוד מאוד יעילים גם בהיבט של עלות כלכלית והיא מסוגלת לחסוך לכם הרבה מאוד כסף בהוצאות. העלות של התקנת דשא סינטטי מקצועי לגינה בגודל יחסית גדול נעה בסביבות ה-10,000 שקלים. אל תשכחו שמדובר פה בהשקעה חד פעמית בלבד! אחריה אין לכם את כל ההשקעה שצריך בדשא רגיל כדוגמת גנן, השקיות, הדברות, דישון, ניקוי עשבים, מערכת השקיה וכו'. נוסף על כך, דשא סינטטי יעיל מאוד גם בהיבט האקולוגי- הוא אינו צורך מים כלל.

באיזו משתלת צמחים מומלץ וכדאי לקנות דשא סינטטי או צמחים לגינה?

כאשר מחליטים על התקנה של דשא סינטטי, מאוד חשוב לקחת בחשבון את האיכות של הדשא- שיהיה עם סיבים עבים. ומדוע? דשא סינטטי הוא אינו טבעי, כמו שמבינים מהשם שלו, והאקלים בישראל הוא לא פשוט כלל וכולל חום כבד מאוד, ריבוי גשמים וכו'. נוסף על כך, חשוב לקנות דשא סינטטי במשתלות צמחים שנותנות אחריות שהינה לטווח ארוך. 

מהם למעשה היתרונות בדשא סינטטי?

מקווים שהחכמתם מעט מהמאמר :)


אודות מחבר המאמר

קורת גג - בנייה וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.