אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ללעוס ללא פחד

 

כאשר אנו צעירים ובריאים אין לנו כל בעיה להיכנס למסעדת הבשר הקרובה, להזמין סטייק עסיסי ולאכול אותו ללא רגשי אשם. ברבות השנים מתפתחות לעיתים מחלות שונות שעלולות לפגוע באיברים שונים בגוף ביניהם השיניים. בעיות שיניים ניתנות כיום לטיפול ושיקום מוחלט וניתן לחזור לפעילות של אכילה שגרתית במהירות וללא חשש. השתלות שיניים בראשון לציון הן פתרון לאנשים שסובלים ממחסור של שיניים בפה כתוצאה ממחלה, תאונה או כל סיבה אחרת.

מה היתרון בהשתלת שיניים

מדובר על טיפול שקיים כבר שנים ארוכות והופך למתקדם ובטוח יותר משנה לשנה. ישנן כיום טכנולוגיות משוכללות שמאפשרות השתלת שיניים ללא כאבים וחזרה מהירה מאוד לשגרה. ההשתלה יכולה להתבצע גם ביום אחד ובכך לחסוך זמן רב, כאבים ואפילו כסף. רב קופות החולים מסבסדות את טיפולי השיניים כולל השתלות מורכבות. עובדה זו היא בהחלט מעודדת ונותנת סיכוי לפה בריא גם לאנשים שהפרוטה אינה בכיסם.

השתלת שיניים כיום היא מדויקת מאוד, השיניים נשארות במקומן ביציבות מלאה וניתן לחזור ולאכול כל מה שרק רוצים. אין זה משנה אם מדובר על שיניים קדמיות, טוחנות בחלק העליון של הלוע או בתחתיתו, ההתאמה הינה מושלמת ומתבצעת על ידי שימוש במכשירים משוכללים ובהסתמכות על ידע רב וניסיון. בימים שלאחר ההשתלה רצוי לפעול על פי ההוראות שקיבלתם מהמרפאה שכוללות בדרך כלל הימנעות מאוכל חם למשך כמה ימים, הקפדה על היגיינה ונטילת משככי כאבים במידה יש צורך.

שיניים לבנות ובוהקות

ישנם תחומים רבים שנוגעים לאסתטיקה של השיניים, ביניהם הלבנת שיניים. בעבר הטיפול נעשה על ידי מכשירים לא יעילים במיוחד שגרמו לעיתים יותר נזק מתועלת. כיום ניתן לבצע הלבנה מושלמת אצל רופא השיניים שלכם. ישנם גם מכשירים ותכשירים ביתיים להלבנה של השיניים אך מדובר על פעולה שהיא פחות אפקטיבית כיוון שחומרים הם פחות מרוכזים ויעילים באופן מופחת.

לא תמיד מדובר על השתלה של שן חדשה וניתן גם לבצע השלמות שונות של שן שנשברה או גדלה עקום. כדאי לברר את כל הפרטים אצל רופא שיניים מוסמך ומנוסה ולהתייעץ עם כל הגורמים שמתמחים בתחום.


אודות מחבר המאמר

אדווה ג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.