אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משתילים ומחייכים

השיניים הן אחד האיברים הרגישים ביותר שקיימים בגוף האדם. כבר בילדות לימדו אותנו שצריך לצחצח שיניים פעמיים ביום על מנת לשמור עליהן מפני עששת. למרות זאת  לעיתים אפילו צחצוח יומיומי לא מספיק ומתפתחות מחלות שונות שעלולות להביא לנשירה או עקירת שינים. השתלת שיניים בראשון לציון באה לפתור את הבעיה הכאובה ולספק לנו את האפשרות לחזור ללעוס באופן שגרתי ונוח. שיקום פה ולסת לא מיועד רק לאנשים מבוגרים או קשישים. ישנם צעירים רבים אשר מגיעים למצב שעליהם לעקור שן או שתיים כתוצאה ממחלה או אפילו תאונה.

במה כרוכה השתלת שיניים?

אף אחד לא אוהב להגיע לטיפול במרפאת השיניים. אחרי הכול מדובר בדרך כלל בטיפול לא נעים במיוחד אשר כרוך לעיתים בהרדמה מקומית וכאבים לאחר מכן. מאידך עולם רפואת השיניים התקדם מאוד בשנים האחרונות וכיום ניתן לקבל טיפולים שונים שלא כרוכים בכאב מיוחד וניתן לבצעם במהירות וללא סיבוכים מיותרים:

·         השתלת שיניים ניתנת לביצוע מדויק ונטול כאבים על ידי פניה למרפאה מקצועית ומנוסה שמחזיקה בצוות מיומן.

·         ניתן לבצע השתלה ממוחשבת שמתבצעת על ידי תוכנות מתקדמות. שיטה זו מבטיחה הצלחה גבוהה מאוד של ההשתלה וחזרה מהירה לשגרה.

·         השתלת שיניים היא לא רק פתרון רפואי אלא מדובר גם בפתרון אסתטי שיכול לשפר מאוד את המראה החיצוני, החיוך והביטחון העצמי של המטופל.

שיניים חדשות ביום אחד

בעבר השתלת שיניים הייתה כרוכה בעבודה לטווח ארוך לעיתים שבועות ארוכים. כיום ניתן לבצע את ההשתלה ביום אחד וכל זאת ללא כאבים וחתכים מיותרים. כמובן שלמטרה זו כדאי לפנות רק למרפאה מנוסה שמעסיקה צוות מיומן.

היות ומדובר על איבר רגיש מאוד אז יש לנקוט בכל אמצעי הזהירות ולבצע את כל הבדיקות הדרושות בטרם מחליטים לבצע השתלה כזו. מרפאה מקצועית תערוך צילומים שונים ותחזיק יועץ מומחה שיוכל להעריך את הסיכויים ואת הסיכונים שכרוכים בביצוע ההשתלה. לאחר ההשתלה חשוב לעקוב אחר ההוראות שקיבלתם מן הרופא, לא לשתות משקאות חמים, להימנע מאכילה של מאכלים קשים ללעיסה וכמובן נטילה של משככי כאבים במידת הצורך.


אודות מחבר המאמר

אדווה ג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.