אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידוח בטון

5 מיתוסים לגבי קידוח יהלום

בין אם אתה עם קידוח בטון או בתעשייה אחרת, כולנו מתמודדים עם כמה דעות מטעות לגבי העבודות שלנו. בשבילי, נראה שכאשר אנשים שואלים מה אני עושה ואני אומר להם שאני מקדח יהלום, תמיד זה עושה השערות שווא ובלבול. אולי זה בגלל שזאת לא תעשייה ידועה בכלל, אבל אני מוצא את עצמי חוזר על אותם התיקונים. חשבתי שזה יהיה מעניין להסתכל על המיתוסים השכיחים ביותר על קידוח יהלומים.

מיתוס ראשון: אנחנו קודחים בשביל למצוא יהלומים

האחד הזה הוא המיתוס השכיח ביותר ואני יכול להבין למה. המונח "קידוח יהלום" הוא מטעה בדרך, גורם לאנשים להאמין שאנחנו קודחים בשביל יהלומים ולא כי כלי קידוח עשויים יהלומים. אם היה לי שקל עבור כל אדם שהניח ככה. שאני מחפש יהלומים, הייתי אדם עשיר מאוד.

מיתוס מספר שתיים: קידוח יהלום היא עבודה קלה

אני לא בטוח למה מישהו חושב שקידוח עם מוטות ששוקלים 30 קילו יכול אי פעם להיות קל. רוב הציוד הוא עשה עם פלדה שוקל הרבה, הבטון שוקל הרבה, כל מה שאתה צריך לסחוב כמו דליים של גריז ותוספים, הם שוקלים הרבה.

מיתוס שלישי: קידוח יהלום הוא משימה בטוחה למדי.

בקידוח היהלומים, אתה צריך להיות זהיר וערני לסכנות האפשריות הסובבות אותך. ואתה צריך לתת חשיבות לכוח של המכונות.

מיתוס רביעי: כל אחד יכול להיות קודח יהלום

אתה מקבל את המחשבות האחה בגלל שזה נחשב עבודה פיזית, בגלל זה פיזי אז זה כאילו לא אמור לדרוש שימוש עם קצת מוח. אבל, לאחרונה בתעשייה זו אתה צריך להיות יותר טכני כדי להבין כיצד המכונות וכיצד החלקים עובדים יחד. יש הרבה חלקים שנעים במקדחה, הרכבה של המנוע על המסילה וכו '. לדעת מה כל חלק עושה ואיך זה מתאים לתמונה הגדולה נדרשת.

מיתוס מספר חמש: קידוח יהלום הוא זול אז אתה לא יכול לעשות כל כך הרבה כסף

כשאתה מתחיל, אולי אתה לא יכול לעשות טונות של כסף, אבל המקדחה עושה כסף כשיש עבודה. ברגע שאתה לומד את העבודה, אתה יכול להפוך את החיים שלך לחיים נוחים. כדי לעשות זאת, אתה צריך להבין את המכניקה של המקדחה (לראות את המיתוס לעיל) ולהיות מסוגל לתקן בעיות שיכולות להאט את הייצור. עליך להיות פתוח להליכים חדשים, תהליכים ומוצרים שיכולים לסייע לך לשפר את הביצועים שלך.


אודות מחבר המאמר

POWER ניסור בטון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.