אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיווק שותפים למתחילים – מה חובה לדעת לפני שמתחילים

 

המודעות הגוברת אל תחום האפיליאייט מעלה את הרצון של אנשים רבים לצאת אל הדרך. רבים רוצים להתחיל להרוויח את הכסף הגדול ולא פעם אפילו קופצים למים עם הוצאות, עוד לפני שהם יודעים למה הם נכנסים. שיווק שותפים למתחילים אינו בגדר חלום או אגדה אורבנית, זוהי דרך מצוינת להתחיל ליצור הכנסה ראויה, אך רק אם עושים זאת כמו שצריך.

מדוע לאנשים יש תחושה שמדובר באוצר גלום?

אנשי העולם החדש, או האנשים שהבינו כי לא בטוח שעולם השכירים הוא עבורם, מבינים כי יש משהו באינטרנט. ישנן שיטות שונות להרוויח כסף דרך עבודה באינטרנט (והכוונה היא לעבודה). אחת מהן היא פרילנסרים ואפשר לראות איך אנשים עובדים היום עם אנשים אחרים מכל מקום בעולם. אפשרות נוספת היא לפתוח חנות מסחר באחת מהפלטפורמות הקיימות. ישנן אפשרויות רבות שאפשר לנצל באינטרנט ואחת מהן היא שיווק שותפים.

הסיבות לכך שאנשים חושבים שמדובר באוצר גלום יכולות להיות שונות ותלויות גם בחשיפה שלנו. אם נחשפנו לאנשים אשר מרוויחים בעסק זה כסף, נרצה להצטרף להצלחה, אם שמענו על עסקים אלו דברים טובים, נרצה לשמוע עוד. אפשרות נוספת היא שישנם אנשים שאוהבים את הרשת, נהנים לקרוא, ללמוד, לחלוק, להמליץ ועכשיו, הם מוכנים לעשות מזה כסף.

מדוע אנשים חשדניים?

מן הצד השני, מעבר לאלו אשר משוכנעים שמדובר באוצר שרק מחכה שיבואו לאסוף אותו, נמצאים האנשים הסקפטיים. האנשים החשדניים בטוחים כי שיווק שותפים למתחילים הוא טריק שנועד להוציא כסף מאנשים בתחילת הדרך כדי שהם יקנו קורסים. יותר מכך, ישנם שיגידו כי רק אנשים שעושים קורסים על אפיליאייט, עושים כסף וגם זה רק מהקורסים.

הסיבות לחשדנות הן רבות: חוסר הצלחה בעבר בתחומים שונים, חוסר הצלחה בתחום של שיווק שותפים והבטחות גדולות. ההבטחות הלא מוצדקות אליהן אפשר להיחשף פעם אחר פעם, הובילו איתן חשדנות, ובצדק.

כיצד אפשר להתחיל ללמוד שיווק שותפים למתחילים?

הדרך הטובה ביותר להתחיל ללמוד איך לעסוק בתחום היא ללמוד. ישנו מגוון רחב של חומר באינטרנט, הדרכות חינמיות וקבוצות פיייסבוק. מומלץ להתחיל לנצל את מה שיש לאינטרנט לתת וגם אם החלטת להצטרף לקורס, כדאי לדעת מעט על התחום, מה זה אומר, מה זה ידרוש ממך ואפילו מה ההשקעה שתידרש ממך לצורך הצלחה.

הצטרפות לקורס או תכנית ליווי היא אפשרות טובה לכל מי שרוצה לקחת את העניינים בידיים. כלומר, אם יש לך תקציב להשקיע בתחום, אם ברור לך שיש לך קצת זמן להשקיע בעסק משלך ואם כבר בא לך לעבור לשלב הבא, לפעול ולעשות... זה הזמן שלך לבחון הצטרפות לקורס.

מה ידרוש ממך העסק?

חשוב לדעת כי כל פתיחת עסק מחייבת אותך להשקיע. אם יש לך הרבה כסף "פנוי" ייתכן שיש דרך מצוינת לנצל אותו. אם אין לך כסף פנוי, יידרש לך יותר זמן. אם אין לך זמן וכסף... ספק אם תהיה לך הצלחה. הכתוב לא נועד להבריח אותך, אלא להפך, להראות לך את מה שחובה על כל אחד ואחת לדעת לפני היציאה לדרך.

ממש כמו כל עסק, גם במקרה זה, יש להשקיע. גם לאחר ההצלחה הראשונית, יש להמשיך להשתפר, לגדול, לחשוב לפעמים מחוץ לקופסה ופעמים רבות לחשוב על אחרים ולא על עצמנו. בסך הכול, הדרישות לא גדולות וישנם לא מעט אנשים שמצליחים להקים עסק תוך כדי עבודה כשכירים ומגדילים לעצמם את ההכנסות. אבל, האנשים המצליחים הם אנשים שמשקיעים. האם זה מתאים לך? רק לך יש את התשובה ועכשיו מה? אם יש לך רצון להצליח ולהתחיל ללמוד, הטוב ביותר הוא להתחיל מכאן.


אודות מחבר המאמר

מיכל אורוביץ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.