אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פשוט יותר לארגן מסיבת יום הולדת לילדים

כולנו מכירים את ההרגשה שיום ההולדת של הבן / בת מתקרבים ואנו לא יודעים כיצד נחגוג להם ואיפה.בתקופה זו של השנה ניתן לחגוג במגוון מקומות יפים באמצעות שלל אביזרים לימי הולדת וצבעוניות מדהימה

אז איפה חוגגים את ימי ההולדת לילדים

פארק / שטח פתוח

בעיקר בתקופות המעבר שמזג האוויר נוח יותר מומלץ לחגוג את ימי ההולדת לילדים בפארק עם דשא נעים ויפה, אוויר נקי ואפשריות משחק רבות הן לילדים והן למבוגרים. חגיגת יום הולדת בשטח פתוח מאפשרת לנו "להתפזר" עם הרעיונות שעיצוביים ומתקני המשחקים. רוב האנשים שדיברנו איתם מספרים לנו על האפשרות למתקנים מתנפחים לילדים ומגוון פעיליות שניתן לבצע רק בפארקים או שטחים פתוחים.

דירה בבניין מגורים

הייתרונות המרכזיים בחגיגות יום ההולדת בדירה שלכם הם הייתרונות הכלכליים, שכן ברוב הדירות אין אפשרות למתקנים מתנפחים או דוכני מזון מרהיבים אך גם חגיגות יום הולדת בדירה יכולים להיות אירוע יוצא דופן ומשמח במיוחד המאופיין בצבעוניות מרשימה ושלל ממתקים טעימים, הפעלות רבות כמו ליצנים, סדנת ריקוד לבנות, סדנת ייצירה לבנים, משחקי קופסא ועוד מגוון קישוטים לימי הולדת שיספקו את החוויה המתאימה לאירוע הספציפי.

חדר אירועים בבניין משותף 

ברוב הבניינים החדשים בקומת הלובי קיים חדר אירועים, חדר זה מאופיין בחלל פתוח וגדול המאפשר לערוך מגוון אירועים ומסיבות יומי הולדת. חדר מבודד המאפשר לערוך את האירוע בבניין המגורים שלכם ומאפשר שינוע נוח לאביזרים, ולנושא הלוגיסטי של האירוע. כמו כן חשוב לציין שבבניינים שבהם קיים חדר אירועים נדרש לקבל אישור מחברי הוועד של הבניין ובכך תקבלו את הסכמתם של חברי הוועד למסיבת יום ההולדת. 

 

גינת משחקים שכונתית

הייתרון המרכזי בחגיגות יום הולדת לילדים בגינת משחקים שכוניתית הוא שהפעילות כבר מובנית במקום. הילדים יכולים ליהנות ממגוון המשחקים הקיימים בגינת המשחקים ועדיין ישנה אפשרות לאבזר את הגינה באביזרי יום הולדת צבעוניים ומרשימים, להקים שולחנות כיבוד ועוד. חינת המשחקים מאפשרת לנו לערוך מסיבת יום הולדת המכילה את כלל ילדי השכונה, הילדים כבר מכירים את המתקנים והמגבלות וההורים.. רגועים מתמיד.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה פורסם על ידי The Party Place 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.