אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

Gsuite

אוקטופוס נותנת תמיכה מלאה ב G Suite בארץ.

"גוגל הכריזה על 20 עדכונים להעמיק ולהרחיב את שליטתם של לקוחות Google Cloud על האבטחה שלהם", כתבה סוזן פריי, מנהלת האבטחה, האמון והפרטיות של G Suite. "רבות מהתכונות הללו יופעלו כברירת מחדל עבור Google Suite, כך שתוכל להיות בטוח שההגנות הנכונות קיימות עבור הארגון שלך, ואף יותר מכך, ברוב המקרים המשתמשים שלך לא יצטרכו לעשות דבר."

 

יכולות מתקדמות נגד דיוג

Google הפעילה את הלמידה של מחשב על מיליארדי מדדי איומים כדי לזהות טוב יותר מה יכול להיות מתקפת התחזות פוטנציאלית, ולסמן תוכן חשוד. כעת, ניתן להגדיר את הפקדים המעודכנים של אבטחת התחזות כדי להעביר באופן אוטומטי את ההגנות המומלצות של Google, בהתאם להודעה.

 

באמצעות עדכון זה, הגנות ברירת המחדל עלולות לסמן באופן אוטומטי הודעות דוא"ל משולחים לא מהימנים בעלי קבצים מצורפים מוצפנים או סקריפטים מוטמעים, כמו גם אלה המנסים לזייף שמות של עובדים או שמות דומיינים. הם גם מסמנים הודעת אימייל לא מאומתת כדי להיאבק בגניבת זהות / סיסמה, ולסרוק תמונות וקישורים עבור מחוונים של התחזות.

 

"עם ההגנות שיש לנו במקום, יותר מ -99.9% מהתרחישים של Business Compromise (BEC) - או כאשר מישהו מתחזה למנהל כדי לקבל מידע רגיש - מועברים באופן אוטומטי לתיקיית דואר הזבל או מסומנים באזהרות אנומליות למשתמשים" פריי כתב בתפקיד.

 

הגנות

צוות כוננים יקבלו פקדי אבטחה חדשים המציעים דרכים רבות יותר לאבטחת נתונים רגישים ביותר, נכתב בהודעה. העדכונים כוללים את היכולת לשנות את ההגדרות עבור 'כונני צוות' כדי להגביל הרשאות גישה לקבצים של 'צוותי כוננים' ולהוסיף פקדי ניהול זכויות מידע (IRM) כדי למנוע ממשתמשים להדפיס, להוריד ולהעתיק קבצים בתוך כונני צוות.

 

פקודות דיוג וניהול ניידות זמינות כעת ב- G Suite, ובקרות של כונני קבוצות יהיו זמינות בשבועות הקרובים, ההודעה שצוינה. לקוחות G Suite יכולים לגשת למרכז האבטחה במסוף הניהול.

 

ראיית איום ותובנות נוספות

מוקדם יותר השנה הציגה Google את מרכז האבטחה של Google Suite, המציע ניתוח אבטחה ושיטות עבודה מומלצות. תוספות חדשות עבור המרכז כוללות תרשימי אבטחה המציגים פעילות OAuth ואיומי BAM של תרמית, ותרשימי ניהול לנייד כדי לסייע למנהלי IT לקבוע מתי מכשירים נחטפו, נעוצים או נעצרו. הם כוללים גם דרכים לארגון מחדש של מרכז השליטה כדי להתמקד באלמנטים שונים שחשובים לחברה שלך, וכן דרכים לנתח טוב יותר את בריאות האבטחה של הארגון ולקבל ייעוץ.


אודות מחבר המאמר

G Suite

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.