אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

וטרינר בחדרה

אצלנו יש וטרינר 24/7 כלומר וטרינר בחדרה 24 שעות סביב השעון. אם אימצתם חיית מחמד, כלב, חתול, איגואנה או כל חייה אחרת ואתם והחייה שלכם זקוקים לבדיקה, אילוף, הדרכה וליווי שוטף, או אם חיית המחמד שלכם חולה או נפצעה, אם הכלב או החתול שלכם זקוקים לחיסון, עיקור או סירוס וטרינר בחדרה עומד לרשותכם עם הרבה רצון, ידע וניסיון.

לבעל החיים שלכם מגיע הטוב ביותר, ומטרתנו לספק לכם את הטיפול הטוב ביותר, לכם ולחיית המחמד שלכם.

 

אנו מאמינים ומתחייבים שהדרכת הלקוחות שלנו ופתיחות במידת האפשר לשאלות ודאגות הם היבטים חיוניים בהבטחת אורך חיים בריא לבעלי החיים וחיות המחמד שלכם. לוטרינר גבעת אולגה ידע רפואי נרחב שמוסבר כהלכה לבעלי חיות המחמד והם שותפים שלו לתהליך קבלת ההחלטות.

 

מרכז וטרינרי חדרה, בו עובד וטרינר בחדרה ממוקם באזור כפרי ונעים. אנו אוהבים את עבודתנו וגאים לתת לכם שירות איכותי במגוון רחב של תחומים ובעיקר,  אנו אוהבים בעלי חיים.

 

וטרינר הוא בראש ובראשונה אדם שאוהב חיות (ובד"כ מדובר לא רק על גורים חמודים או חתולים פרוותיים, אלא גם על נחשים ארסיים וחלקלקים, צפרדעים ואילנות וחולדות -כן, וטרינרים עובדים עם מגוון רב של חיות). וטרינר הוא רופא חיות שמטפל בבעלי חיים כשהם נעשים פצועים או חולים, וזאת בדומה לרופא המשפחה שלך שעוזר לך כשאתה סובל מכאב ראש או יד שבורה. וטרינרים נותנים תרופות, ועושים חיסונים לחיות נגד מחלות כמו כלבת, מבצעים ניתוחים ומייעצים על טיפול נכון עבור החיות. מקומו של הווטרינר בחדרה במרפאה אך יש כאלו שמגיעים גם לגני חיות, חוות סוסים, רפתות, פינות חי ומקומות נוספים.

וטרינר בחדרה (שהוא גם וטרינר גבעת אולגה) מעניק את כל שירותי החירום שקיימים: טיפול חירום בכלבים וחתולים, מצוקה נשימתית, טיפול בדריסה, הרעלות והכשות נחש, שברים וחשד לשבר, פציעות נשיכה ושריטות, דימומים וכו'. במרפאה ציוד רפואי משוכלל המאפשר טיפול יסודי ומקיף. בכל התנהגות חריגה או סימני מצוקה של בעל החיים שלכם התקשרו לוטרינר בחדרה 24 שעות להתייעצות ובמידת הצורך לקבל שירותי חירום במרכז הוטרינרי חדרה

וטרינר בחדרה יאיר, מציע שירותי רפואת חירום הכוללים טיפול נמרץ ואשפוז בהשגחה מלאה, לאורך כל שעות היממה וימות השנה.  מטרתנו הינה להעניק טיפול חירום ראשוני, עזרה ראשונה, ייצוב מצב בעל החיים, וטיפול בו בהתאם לצרכיו של בעל החיים.  


אודות מחבר המאמר

וטרינר בחדרה, וטרינר בחדרה 24 שעות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.