אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

במה להתחשב כשאתם באים לבחור ארון

 

סדר בעין ותאים רבים

רק אתם יודעים מה מפריע לכם או לא מפריע לכם בארון. מהניסיון שלנו, מספר וגובה המדפים הוא נתון משמעותי שיש להתחשב בו רבות, בעיקר אם הגובה שלכם לא מותאם לגובה המדפים. יש אנשים למשל שחשוב להם הסדר בעין כאמור. להם, יתאים יותר ארון עם מדפים רבים ומחולקים, היוצרים תאים קטנים שלהם ניתן להכניס סוגי בגדים שונים.

פרקטיות ונוחות

לעומת זאת, יש אנשים שימאס להם מהר מאוד ממדפים רבים ויעדיפו מדף אחד גדול, רחב ועיקרי בגובה נוח, בו הם יוכלו לשים סוגי בגדים שונים ביחד והכי חשוב – שהכל יהיה להם מול העיניים בו זמנית.  לאנשים כאלה יתאים ארון פחות מחולק מבחינת המדפים ובכלל, הם ככל הנראה יעדיפו ארון רחב יותר ופחות גבוה.

האם רוב הבגדים שלכם תלויים או מקופלים?

אחת הבעיות הגדולות ביותר בארונות לעיתים קרובות הוא חוסר היחס המתאים בין המדפים לתלייה. באופן כללי, בדרך כלל יהיה בארון מקום רב יותר למדפים מאשר לתלייה, אך זכרו שגם בעניין זה – הכל תלוי בכם. אם רוב החולצות שלכם מגוהצות ותלויות (וכך גם לגבי המכנסיים, חצאיות וכד'), ממש אין טעם למערכת מדפים רבה מדי, או הפוך.

חדר קטן? כמה אופציות לחיסכון במקום!

חיסכון במקום הוא משהו שמעניין את כולם, בעיקר כי כל אחד היה שמח לחדר קצת יותר מרווח (גם אלה שיש להם חדר גדול יחסית). אז האפשרות המומלצת היא תמיד לרכוש ארון עם דלתות הזזה. באופן כללי, מדובר במנגנון עמיד יותר, חוסך מקום (אין צורך לפתוח את הדלתות) וכן, מדובר בסוג ארון הנחשב לנוח מאוד. בנוסף, גם כאן יש צורך לאזן בין שני גורמים, גובה ורוחב. זכרו שתמיד ניתן להוציא מהארון את בגדי הקיץ ולאחסן אותם מעל הארון באריזה ייעודית, אך זה לא מתאים לכל אחד ולכן, אם אין לכם כוח לשלוף מהארון את בגדי העונה שעברה כל פעם מחדש, אולי כשאי שתשקלו ארון גבוה במיוחד שיחסוך לכם מקום ביחס לרוחב הקיר.


אודות מחבר המאמר

ענק הספה והמזרן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.