אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רכבים למכירה בטרייד אין: איך לחסוך כסף וזמן

מכירת רכב כרוכה בטרחה רבה. צריך לפרסם מודעה במספר מקומות, לענות לפניות של אנשים המביעים עניין המתקשרים בכל שעות היממה, לנהוג בסבלנות גם כלפי אנשים לא רציניים ובסוף, כשמגיע קונה פוטנציאלי, הוא לא מפסיק להתמקח על המחיר. ויש גם את החשש התמידי שמלווה את תהליך מכירת הרכב, שיקרה משהו או שיגרם נזק לרכב בתקופה בה הוא מוצע למכירה, ואז תתקשו למכור אותו. את כל הבלגן הזה אפשר לחסוך בקלות, באמצעות שיטת הטרייד אין של חברות הליסינג. אנחנו כבר שנים מקבלים שירותי ליסינג מחברת אופרייט, כי זכינו ממנה למחירים מאוד נוחים ולשירות מצוין. אבל מה בעצם כלול בשירות?

מהי שיטת הטרייד אין?

בשיטת הטרייד אין, אתם "מוכרים" את הרכב הישן לחברת ליסינג, ושווי הרכב משמש כתשלום עבור הרכב שתבחרו לקנות מהחברה. היתרונות ברורים: אין צורך להתעסק עם פניות של קונים פוטנציאלים שונים, להיות זמין לשיחות גם בשעות העבודה ובשעות מאוחרות, ובעיקר, לא תצטרכו להתמקח על מחיר מכירת הרכב. חברת הליסינג תציע לכם מחיר, שייקבע לפי שווי הרכב ומצבו, וגם תכניס למשוואה את הרכב בו אתם מתעניינים.

בשיטה זו, אתם מוכרים את הרכב הישן וקונים רכב באותו מקום וברוב המקרים גם באותו היום. תוכלו לבחור בין רכב יד ראשונה מתוך מגוון הרכבים המוצעים למכירה בחברת הליסינג, או ללכת למסלול הליסינג הפרטי. אם תבחרו חברת ליסינג מומלצת ואמינה, תוכלו להיות רגועים שהרכב החדש ישמש אתכם בצורה בטוחה וטובה למשך שנים רבות, או עד שתחליטו לשדרג לדגם חדש יותר.

כדי לבצע עסקת טרייד אין משתלמת, כדאי לבצע סקר שוק בין חברות הליסינג ולראות מה המחיר שהן מציעות תמורת הרכב הישן שלכם ומה המחיר שהן מציעות לכם עבור קניית רכב חדש. למחיר המוצע הוסיפו את תנאי המימון המוצעים לכם וכך תוכלו לקבל החלטה מושכלת באשר לחברה בה תבחרו לבצע את העסקה.

באמצעות טרייד אין בחברת ליסינג, תוכלו להיפטר מהרכב הישן שלכם בקלות, וללא כאב הראש הכרוך במכירת רכב, ולקבל באותו יום רכב חדש.


אודות מחבר המאמר

נשמח לביקורת (או פרגון) על המאמר :)

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.