אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניקוי ספות למה צריך?

אין אחד שלא אוהב להתרווח על הספה אחרי יום עמוס עבודה, יתרה מכך, אין אחד שלא מעדיף שהספה שאיתה הוא מתרווח תיהיה נקייה ויפה. ספה נקייה, תורמת תחושה נעימה בעת שהייה בסלון (בניגוד גמור לספה מלאת כתמים). אם המצב אצלכם הוא כמו השני המלאת כתמים, כדאי כי תשמרו על הטיפים הבאים:

שלב ראשון לניקוי ספות - ניקיון -

לפני שתקחו את הטיפים לשמירה ותחזוקה הספות, כדאי כי תנקו קודם את הלכלוך הקיים. את הלכלוך והכתמים הקיימים ניתן לנקות באמצעות שני דרכים עיקריים: ניקוי ספות עשה זאת בעצמך באמצעות תכשירי ניקוי ביתיים, או באמצעות הזמנת חברה לניקוי ספות. הראשונה: יש להתשמש בחומרי ניקיון המיועדים עבור סוג הספה. למשל: בספות עור, יש להשתמש בקרם לניקוי ספות עור או באבקה מיוחדת לעור. לאחר הניקיון, יש לדאוג לייבוש מלא של הספה ע"מ למנוע כתמי מים חדשים. הדרך השנייה היא באמצעות הזמנת חברה לניקוי ספות. ישנן חברות רבות שישמחו לתת לכם את שירות זה, אך אין זה אומר כי כולם אכן יודעים את העבודה על בוריה. כיוון שספות מצריכות התייחסות בהתאם לסוג הבד או העור, יש להיעזר בחברה המחזיקה שלל חומרי ניקיון לכל סוגי הספות. אחת החברות המכורות ביותר, הינה חברת מאסטר קלין - ניקוי ספות מקצועי. שנותנת שירות עם אחריות למען אתם תיהיו מרוצים ובטוחים.

שלב שני - תחזוקה -

אם הספה שלכם נקייה או אם ביצעתם לספה ניקוי ספות (מקצועי), יש לדעת לתחזק את הספה היטב באמצעות הוראות היצרן. למשל: בספות בד, יש לבצע שאיבת אבק אחת לחודש וניקוי נקודתי לכתמים מיד עם היווצרם. אם תקפידו על כך, אתם תיהנו מספות נקיות למשך שנים ארוכות וטובות. 

ישנם טיפים רבים לתחזוקת ספות כגון: שימון עור של חברת מאסטר בלנד (ארה"ב). במידה ותשתמשו בשמן זה, גם אם יבוא הילד ויקשקש עם עט או טוש על ספות העור, אלו לא ייספגו בשל ההגנה המיוחדת שהשמן מעניקה. לספות בד, ישנם חומרי ניקיון טבעיים או ביתיים כגון: חומץ, נוזל לניקוי כלים, ספריי לניקוי חלונות (לכתמים קלים), חלב (לכתמי דיו ודם) ועוד. 

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים ומכרים.


אודות מחבר המאמר

מאסטר קלין - ניקוי ספות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.