אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יוצאים לטיול? הנה שיטה שלא הכרתם לשמירה על המזון קפוא

רבים מהישראלים מנצלים את מזג האוויר הנוח של החגים, ויוצאים לטייל ברחבי הארץ. פיקניקים וקמפינג אהובים מאוד על המטיילים, שנהנים בין היתר מאכילה בצוותא של ארוחות שמכינים "על המקום". טריות המזון בטיול של מספר ימים, ובמיוחד כשמדובר בחומרי גלם רגישים, היא קריטית לשמירה על בריאותם של הסועדים. קרח יבש נותן את המענה הטוב ביותר לעניין זה ומהווה סוג של מקפיא קטן, נייד ושימושי מאוד בטיולי שטח כאלה.

איזה מזון חשוב לשמור קפוא?

המוצרים שמומלץ לאחסן בהקפאה, ולהפשיר אך ורק בסמוך לזמן הבישול – הם חומרי גלם שמקורם מן החי. מוצרים כאלו – בשר, דגים או מוצרי חלב, נוטים לפתח במהרה חיידקים במידה ואינם נשמרים בטמפרטורה נמוכה מספיק.

מסיבה זו, אם אתם מתכננים לעשות "על האש" בטיול - זה בהחלט קריטי שתשמרו על הבשר בהקפאה, ותוציאו אותו להפשרה רק מספר שעות בטרם תערכו את הברביקיו עצמו.

קרח יבש שומר על טמפרטורה נמוכה של המזון לאורך זמן

תוכלו לאחסן את האוכל וחומרי הגלם שאתם מעוניינים לקחת עמכם לטיול בצידניות ייעודיות, שמכילות, בנוסף למזון עצמו – גם קרח יבש בכמות .

בניגוד לקרח רגיל שמכינים ממים פשוטים, לקרח היבש יש יכולת עמידות ארוכה, והוא עשוי להישמר קפוא אפילו ליומיים או שלושה, מה שלמעשה הופך את הצידניות ל"מיני-מקפיאים" שהם פתרון מושלם לאחסון המזון לטיולים ארוכים. הקרח היבש מתאים לצידניות ממגוון סוגים, כאלה מקלקר או מפלסטיק, והטמפרטורה שלו כה נמוכה – מינוס 78 מעלות – עד כי אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים, שהאוכל שהבאתם יישאר טרי לגמרי.

קרח הארץ מספקת מגוון פתרונות הקפאה כמו צידניות, קרח יבש, קרחומים ועוד מוצרים ואביזרים בהתאם לצרכי הלקוח, על מנת שתוכלו לצאת לטיולים מהנים, ולשמור על המזון שלכם במיטבו.


אודות מחבר המאמר

הכותב הינו חלק מחברת "קרח הארץ" המתמחה בשיווק קרח יבש ומוצרי קירור שונים.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.